مصدومیت ۳ نفر در آتش‌سوزی کارگاه طلاسازی در رشت+ عکس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی یک باب کارگاه طلاسازی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

شهرام مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک باب کارگاه طلاسازی در ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز _۲۴ دی ماه_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، افزود: بلافاصله ۳۵ نفر از نیروهای آتش نشانی به همراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بازار رشت، راسته زرگران، پشت پاساژ پردیس اعزام شدند.

وی علت حادثه آتش سوزی در کارگاه طلاسازی را بی‌احتیاطی کارکنان و استفاده از بنزین در کنار بخاری روشن عنوان کرد و گفت: وجود مواد قابل اشتعال و سیلندرهای متعدد هوا برش می‌توانست باعث انفجار و سرایت بیشتر آتش سوزی شود. اما اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان و عکس‌العمل سریع آتش نشانان مستقر در ایستگاه بازار، مانع از گسترش و پیشروی حریق و جلوگیری از انفجار شد.

مؤمنی گفت: در این حادثه سه نفر از شهروندان که کارگر بودند به دلیل جراحت و سوختگی از ناحیه دست، صورت، گردن و شکم مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: لازم است شهروندان در زمان وقوع آتش سوزی با پرهیز از تجمع در محل حادثه، با مأموران آتش نشانی و نیروهای امدادی که تخصص لازم را در زمینه مهار آتش سوزی و امدارسانی دارند همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۴۰۲ نیروی ستادی و عملیاتی ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 468333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.