پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه آسفالت معابر قزوین

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه روکش آسفالت ماشینی از خرداد ماه امسال آغاز شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایمنا، بهرامی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه دو اظهار کرد: آسفالت معابر منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و مدیران این منطقه بوده چراکه تأثیر زیادی برای سهولت و رفاه در حمل و نقل دارد.

وی افزود: علاوه بر ترمیم و بهسازی معابر این منطقه که به صورت روزانه انجام می‌شود پروژه‌هایی را نیز در زمینه روکش آسفالت معابر این منطقه تعریف کرده‌ایم.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در همین راستا پروژه روکش آسفالت ماشینی از خردادماه امسال آغاز شده و تاکنون نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این پروژه از لحاظ ریالی نیز ۵۵ درصد رشد داشته است، اضافه کرد: البته پروژه روکش آسفالت دستی نیز پروژه دیگری بوده که این منطقه در حال انجام آن است و تا به امروز ۴۸ درصد رشد فیزیکی داشته است.

بهرامی گفت: تکمیل این پروژه‌ها تا حدود زیادی مشکلات مربوط به آسفالت منطقه دو را رفع می‌کند و شهروندان می‌توانند با امنیت و سهولت هر چه بیشتری رانندگی کنند.

کد خبر 468284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.