بازار کوثر در پی بهبود جایگاه/ گیتی پسند چسبیده به صدر گروه

در ششمین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم بازار های روز کوثر اصفهان به مصاف تیم ملی حفاری اهواز می رود و تیم گیتی پسند نیز برابر اهورا بهبهان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز _ چهارشنبه ۲۴ دی ماه _ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم ملی حفاری اهواز است. تیم گیتی پسند نیز در همین ساعت در شهر بهبهان به مصاف تیم اهورا می‌رود.

بازار روز کوثر اصفهان _ ملی حفاری اهواز

تیم کوثر اصفهان هفته گذشته در یک بازی خانگی با نتیجه ۷ بر ۲ برابر تیم سن ایچ ساوه شکست خورد. شاگردان سعید رستمی در این بازی دروازه بان اول خود را به دلیل محرومیت نداشتند و حین بازی دروازه بان دوم آنها نیز اخراج شد تا از سنگربان سوم خود استفاده کنند. آنها با وجود ایجاد موقعیت‌های متعدد متحمل این شکست شدند. تیم کوثر از ۵ بازی گذشته خود ۴ امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم جدول گروه ب قرار دارد.

در آن سمت میدان ملی حفاری اهواز از ابتدای لیگ بازی‌های قابل قبولی ارائه کرده است اما در امر نتیجه گیری ناموفق ظاهر شده است و از ۴ بازی خود تنها یک امتیاز به دست آورده است تا حفاری نسبت به سال‌های گذشته شروع نامطلوبی داشته باشد. حفاری در حال حاضر با یک امتیازی که کسب کرده است تیم ششم جدول است.

هر دو تیم برای کسب امتیاز پا به میدان می‌گذارند. شاگردان سعید رستمی می‌خواهند جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند و با کسب ۳ امتیاز اختلاف خود را با ملی حفاری بیشتر کنند و به فکر بالا رفتن در جدول نیز هستند. از طرفی دیگر ملی حفاری نمی‌خواهد جزء دو تیم انتهای جدولی باشد و می‌تواند با کسب ۳ امیتاز در این بازی خود را هم امتیاز با کوثر کند و رفته رفته نتیجه‌های بهتری کسب کند.

داوران این دیدار حسین توانا، امید ظریفیان، بهنام نبی پور و علی حجی زاده هستند و کوروش هاشمی نیز ناظر داوری این دیدار است.

اهورا بهبهان _ گیتی پسند اصفهان

شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه برابر شهروند ساری به نتیجه ۴_۴ دست پیدا کردند و با وجود استراحت تیم مقاومت البرز با ۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شدند. گیتی پسندی‌ها با وجود مهره‌های بسیار زیادی که دارند برابر تیم‌های فردوس قم و شهروند متوقف شدند و نتوانستند در این دو بازی پیروز شوند.

اهورا بهبهان هفته گذشته برابر کراپ الوند با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد. بهبهانی‌ها تیم نسبتاً جوانی روانه لیگ امسال کرده‌اند و نتایج نسبتاً مطلوبی گرفته‌اند. شاگردان محسن علیپور از ۴ بازی که انجام دادند ۶ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه چهارم جدول گروه خود هستند.

گیتی پسندی‌ها می‌خواهند با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند و نمی‌خواهند به راحتی از صدر جدول جدا شدند. از طرفی بهبهانی‌ها به فکر کسب پیروزی در این بازی خانگی هستند تا هم اولین شکست گیتی پسند را رقم بزنند و هم جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

وظیفه قضاوت این دیدار بر عهده عبدالرحیم محمدی، احسان نعمتی، محمد علی سیاحی و سعید قربانی زاده است. همچنین محمد فرجی ناظر داوری این دیدار خواهد بود.

برنامه سایر دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال (چهارشنبه ۲۴ دی ماه):

گروه الف:

فردوس قم _ شهروند ساری

مقاومت البرز _ کراپ الوند

در این گروه تیم شهید منصوری قرچک با قرعه استراحت رو به رو است

گروه ب:

ایمان شیراز _ مس سونگون

فرش آرا _ راگا تهران

در این گروه تیم سن ایچ ساوه این هفته استراحت می‌کند.

کد خبر 468267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.