بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری‌های خوزستان و اصفهان

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص عده ای از نمایندگان از استانداری‌های خوزستان و اصفهان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته ابتدا بر اساس درخواست تعدادی از نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: محمود مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس به نمایندگی از ۱۸ نماینده استان خوزستان پیرامون محورهای مسائل اقتصادی و عملکرد مدیریتی استانداری تحقیق و تفحص از استانداری را مطرح کرد و نهایتاً بعد از ارائه توضیحات توسط شریعتی استاندار خوزستان برخی نمایندگان از پاسخ‌های او قانع نشدند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ادامه داد: پس از قرائت تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان؛ مقرر شد تا استانداری خوزستان ظرف مدت یک هفته با برگزاری جلساتی بین نمایندگان و استانداری به ابهامات و مسائل مطرح شده پاسخ دهد و پس از ارائه نتیجه جلسه به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص رد یا تصویب تقاضای تحقیق و تفحص تصمیم‌گیری نهایی بشود.

حدادی یادآور شد: در ادامه جلسه روز گذشته، کمیسیون شوراها میزبان استاندار اصفهان بود و بر اساس درخواست تعدادی از نمایندگان این استان، طرح تحقیق و تفحص از استانداری اصفهان پیرامون مباحث حقابه کشاورزان، عملکرد استانداری اصفهان در زمان کرونا و به کارگیری نیروهای حامی فتنه در استانداری مطرح شد.

وی تصریح کرد: موسوی لارگانی در جلسه روز گذشته معتقد بود که استانداری اصفهان عملکرد مثبتی در زمان مقابله با بیماری کرونا ارائه نکرده است که این موضوع با واکنش خاتمی رئیس مجمع نمایندگان اصفهان مواجه شد؛ وی از خدمات استانداری در زمان کرونا حمایت کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یادآور شد: همچنین موسوی لارگانی مدعی شد که استانداری اصفهان از نیروهای حامی فتنه در مجموعه استانداری استفاده کرده است در صورتی که عباس رضایی معتقد بود از نیروهایی استفاده کرده که سابقه جبهه و جانبازی در راه انقلاب دارند و سوابق آنها موجود است.

حدادی خاطرنشان کرد: در نهایت قرار بر این شد تا نمایندگان استان اصفهان با استاندار ظرف یک هفته جلسات مشترکی برگزار کرده و نتیجه را برای تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون اطلاع دهند.

کد خبر 468233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.