تصویب کلیات طرح حمایت از اقتصاد ملی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ممنوعیت صدور و تمدید هر نوع پروانه اشتغال برای شاغلان یا بازنشستگان بررسی و رد شد.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون بهداشت امروز با کلیات طرح حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا موافقت کرد.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۰ این طرح وزارت کشور مکلف شد ظرف سه ماه از تاریخ تصویب قانون با استفاده از زیرساخت‌های کارت هوشمند ملی، سامانه هوشمند مدیریت یارانه، بسته‌های حمایتی و خدمات سلامت رفاه اجتماعی را با همکاری وزارتخانه‌های مختلف فراهم کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: که کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی با کلیات طرح بازنشستگی پیش از موعد مخالفت کرد.

شیخی یادآور شد: بر اساس ماده واحده این طرح تمامی دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند می‌توانند با رعایت شرایط نسبت به بازنشستگی کارمندان خود اقدام کنند که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون رد شد البته این طرح به کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طرح ممنوعیت صدور و تمدید هر نوع پروانه اشتغال برای شاغلان یا بازنشستگان بررسی و رد شد.

کد خبر 468225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.