علت خودکشی رضا کودک کار برنامه ماه عسل + فیلم و وصیت نامه

علت خودکشی رضا، کودک کار مهمان برنامه ماه عسل احسان علیخانی و وصیت نامه او از زبان خواهر و برادرش منتشر شد.

به گزارش ایمنا برنامه ماه عسل احسان علیخانی چند سال پیش رضا میزبان کودک کاری بود که گفته بود هیچ وقت، زمان کافی برای آرزو کردن در اختیار نداشته. رضا در سن ۱۸ سالگی خودکشی کرد و با اینکه دلیل اصلی اقدام تلخ رضا هنوز مشخص نیست اما اکثر افراد فقر و نرسیدن به آرزوهای رضا کودک کار را دلیل خودکشی او عنوان کردند. در ادامه اصل ماجرا را از زبان خانواده رضا و خواهر و برادرش بخوانید.

دلیل خودکشی رضا کودک کار ماه عسل از زبان برادرش

برادر رضا کودک کار گفت: رضا فقیر نبود، مشکل اقتصادی نداشت، او ورزشکار شده بود، تئاتر بازی می‌کرد، عاشق شد، ازدواج کرد. رضا را پس از فوت مادرمان نزد روانپزشک بردم و از آن موقع خیالم راحت شد. پس از فوت مادرم رضا گوشه گیر شد و زیاد حرف نمی‌زد و مرتب با عکس‌های مادرم فیلم درست می‌کرد و روی آن آهنگ می‌گذاشت.

نزدیک ۲ سال با یکی از دختران فامیل نامزد شده بود و قرار بود با هم زیر یک سقف بروند.

رضا یک بار هم در محرم پارسال یا سال قبل‌تر دست به خودکشی زده بود.

۱۰ روز قبل از مرگ رضا به او پیشنهاد بازی در یک فیلم کوتاه داده شده بود که زندگی نامه جوانی بود که در مملکت ما از نظر مالی و فرهنگی و رفاهی و اجتماعی کمبود داشت. رضا باید در آن فیلم نقش امیر سیاه را بازی می‌کرد و در پایان فیلم باید دست به خودکشی میزد. ما اصلاً نمی‌گوییم که فیلمنامه اشتباه بود اما رضا ظرفیت و جنبه این نقش تلخ را نداشت. چند روز بعد هم دیدیم که پیکر بی جان رضا در بالکن خانه افتاده و همه در حال گریه و زاری بودند.

وصیت نامه رضا کودک کار

از رضا یک وصیت نامه یافتیم که در آن از نامزدش، مادر زنش، خواهر و برادر و بقیه بستگان طلب بخشش کرده بود و گفته بود که از من راضی باشید؛ دیگر خسته شدم.

دلیل خودکشی رضا کودک کار ماه عسل از زبان خواهرش

خواهر رضا گفت: من خیلی ناراحتم که همه جا می‌نویسند رضا از فقر مالی دست به خودکشی زد. بگذارید روحش در آرامش باشد. اصلاً با چه کسی صحبت کرده‌اید که این حرف‌ها را مطرح می‌کنید؟ خواهش می‌کنم این طور ننویسید چون رضا اصلاً مشکل مالی نداشت. او احساسی بود و بعد از مرگ مادرم کلاً به هم ریخت و دست به خودکشی زد. آخرین قیمت‌های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کد خبر 468218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    12 1
    الله اکبر
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    12 2
    رضا ازبچگی خرجه خونواده میداده مادرشم ازدست داده میخاسته ازدواجم کنه ازفشارزندگی به قول خودش خسته شده افسردگی گرفته روحش شاد
  • هستی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    22 2
    فقط میتونم بگم که روحت شاد باشه رضا