رئیسی: انتظار مردم از قوای سه‌گانه، اقدامات امیدآفرین و گره‌گشا است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه انتظار مردم از قوای سه‌گانه، اقدامات امیدآفرین و گره‌گشا است، گفت: از مدیران و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در میدان خنثی‌سازی تحریم‌ها باشند، پشتیبانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در نشست خبری که بعد از جلسه مشترک سران قوا به میزبانی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: انتظار مردم آن است که دغدغه‌های معیشتی رفع شود و نکته راهبردی ما آن است که اقدامات قوای تقنینی، اجرایی و قضائی و مجموعه نهادهای حکومتی هر چه بیشتر به امیدآفرینی در مردم و یأس و ناامیدی در دشمن بی‌انجامد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی و تاکید معظم‌له بر موضوع خنثی‌سازی تحریم‌ها، گفت: تلاش همه دستگاه‌ها باید با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» تلاش و مجاهدت در راستای خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها باشد؛ از مدیران و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در این میدان باشند، پشتیبانی خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه افزود: کشور از وجود نیروهای کارشناس و دلسوز و سرمایه‌گذاران و مبتکرانی که در میدان خنثی‌سازی تحریم‌ها باشند و بتوانند در حوزه‌های مختلف اقتصادی، حقیقتاً تولید را جهش بدهند و موانع تولید رفع کنند، بهره‌مند است.

رئیسی با اشاره به دو محور مورد بحث سران قوا یعنی معیشت و سلامت مردم، گفت: این موارد باید برای همه مسؤلین مورد توجه و تاکید باشد؛ سلامت از نکاتی است که مورد توجه و انتظار مردم است، ما نیز بر این مسئله تاکید می‌کنیم که می‌تواند سلامت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و یک نظام سالم اداری را رقم بزند.

وی تاکید کرد: این نظام سلامت اداری می‌تواند برای مردم رفع دغدغه کند و برای آنها افزایش امید و اعتماد به دنبال داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: انشاالله همکاری، همراهی و انسجام سه قوه و همه نهادها در نظام تحت رهبری‌های خردمندانه رهبری حکیم و فرزانه بتواند راه را به پیش ببرد و دشمن را روز به روز ناامید و دوستان را امیدوار کند.

کد خبر 468197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.