وبینار رایگان هفت روش سرمایه گذاری در املاک

آیا شما هم دوست دارید از همین الان هوش ملکی خود را بالاتر ببرید؟ اگر به «آموزش هوش ملکی» علاقمندید به شما تبریک می‌گوئیم، چرا که مطمئناً شما نیز مثل ما از فقر بیزارید.

برای یادگیری ترفندهای سرمایه گذاری در املاک، مطالب این وبینار بسیار به شما کمک می‌کند. در این وبینار ترفندهای خیلی مهمی از معاملات املاک را به شما آموزش می‌دهیم. با یادگیری این آموزش‌ها در زمینه هوش ملکی و استفاده از آن‌ها در سرمایه‌گذاری خود، طی یکسال دارایی‌های خود را به میزان پنج سال رشد دهید.

در وبینار رایگان «هفت روش سرمایه گذاری در املاک» با آموزش معاملات ملکی یاد می‌گیرید که چگونه ذهن خود را برای رشد درآمدتان فعال کنید. با شرکت در این وبینار یاد می‌گیرید که چگونه می‌توان نتایج عالی به دست آورید و با «سودهای کلان ملکی» شاهد رشد دارایی‌های خود باشید (حداقل ۵۰ درصد بیشتر از تورم).

هفت روش سرمایه گذاری در املاک چه روش‌هایی هستند؟

  • پیش خرید آپارتمان
  • خرید آپارتمان آماده
  • خرید زمین
  • خرید ملک
  • بازسازی یا تغییر کاربری
  • مشارکت در ساخت
  • انبوه‌سازی یا تشکیل تعاونی مسکن

با سرمایه‌گذاری در ملک حتی با سرمایه کم، امنیت سرمایه‌ی شما حفظ می‌شود، از تورم بازار جا نمی‌مانید و اعتماد به نفس شما برای کسب درآمد بیشتر افزایش پیدا می‌کند.

پول خرید ملک را از کجا به دست آوریم؟

هر جایی که با مقدار پول شما متناسب است بخرید. این مسئله نتیجه تجربه شخصی و واقعی خود ماست. زمانی که تازه ازدواج کرده بودیم، با مقدار پولی که داشتم می‌توانستم یک آپارتمان ۷۵ متری در منطقه نارمک خریداری کنم.

اما جوانی کردیم، تصمیم گرفتیم تا پولمان را در بانک مسکن به سپرده بگذاریم و با وامی که می‌گیریم یک واحد آپارتمان در پاسداران خریداری کنیم. اما قبل از اینکه وام ما حاضر شود قیمت خانه گران شد.

بعد از یکسال که وام را گرفتیم، توانستیم یک واحد آپارتمان ۴۰ متری بخریم آن هم در یک فرعی در محله‌های پایین‌تر همراه مقدار زیادی قسط وام که باید به مرور پرداخت می‌شد. بخاطر همین همیشه به جوان‌ها توصیه می‌کنیم که اشتباه ما را تکرار نکنند و هر جا که متناسب با پولشان بود، بخرند و بعدها در اولین فرصت ممکن آن را تبدیل به احسن کنند.

نترسید و خانه دار شوید

ترس از خرید خانه باعث می‌شود تا افراد از پیش خرید خانه صرف نظر کنند و به تبع از آن خانه‌دار نشوند. به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد قیمت آپارتمان نوساز در غرب تهران، در صورت پیش‌خرید تا ۸۰ درصد کمتر از آپارتمان‌های آماده تمام می‌شود. در چنین شرایطی متقاضیان با پول کمتر صاحب یک آپارتمان نوساز می‌شوند.

در مرحله اول قیمت زمین، تراکم و مجوزها را می‌دهند. در مرحله بعد با تزریق تدریجی به مرور پول ساخت را تا صدور سند تک برگ کامل می‌کنند. ضمن اینکه به پروژه‌های تعاونی ساز «وام قابل توجهی» نیز تعلق می‌گیرد. (در حال حاضر ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) تحقیقات خبرنگار دنیای اقتصاد نشان می‌دهد که در حال حاضر چندین پروژه در منطقه ۲۲ کلید خورده است که واحدهای آن‌ها پیش فروش می‌شوند. پیش خرید این واحدها علاوه بر واریز تدریجی، ۸۰ درصد ارزان‌تر از آپارتمان نوساز آماده تحویل است.

اگر ما در ملک سرمایه‌گذاری کنیم همیشه سرمایه‌ی ما از تورم، رشد بیشتری خواهد داشت.

زیرا ما با ترفندهایی می‌توانیم بیشتر نیز جذب درآمد بکنیم که در طی دوره هوش ملکی به آنها می‌پردازم. در این مدت ۴۰ ساله کشور ما به سمت تورم‌های شدید رفت. در نتیجه پول‌های تولید شده توسط بانک‌ها می‌بایست در بازاری به صورت بلند مدت جذب می‌شد. ما به سرمایه گذاری کوتاه مدت نمی‌پردازیم، اما در نهایت همه ی سرمایه گذاری ها در کشور ما به مسکن منتهی می‌گردد.

ملک همیشه بیشترین میزان جذب سرمایه‌ها را داشته است. ما هیچ وقت در کشورمان بورس قدرتمندی نداشته ایم که بتواند سرمایه‌ها را به صورت موتور مولد جذب کند. همچنین بازار ارز و طلا هم به دلیل ریسک بسیار بالا و خطرات متعدد و بیشماری که دارند به هیچ عنوان نمی‌توانند پول‌های کلان را به خود جذب کنند. از طرفی بازار خودرو حداکثر می‌تواند ۲۰ درصد از سرمایه مردم را به خود جذب کند.

اینجاست که همیشه شایگان می‌گوید ملک پادشاه است.

۶ قدم طلایی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اصلاً ریشه ملک از مُلک، سرزمین و پادشاهی می‌آید. داستان مُلک سلیمان که در قرآن نیز به آن اشاره شده است را حتماً شنیده اید. ملک قدرتمندترین بازار سرمایه کشور و مردم می‌باشد. حدوداً بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از سرمایه‌ی مردم در املاک و مستغلات قرار دارد پس نتیجه می‌گیریم جذب سرمایه در ملک است. ما با مطالعه حرف می زنیم. اگر شما هوش ملکی داشته باشید خیلی خوب می‌توانید سودهای کلان و مطمئن بسازید. ما در دوره هوش ملکی می‌خواهیم سرمایه‌گذاری بدون ریسک را به شما یاد دهیم.

اگر تا آخر این دوره با ما همراه باشید می‌بینید که با رعایت یک سری نکات ساده اما بسیار مهم، می‌توان پول‌های کلانی را از بازار جذاب و شیرین املاک ساده‌تر از آنچه که فکر می‌کنید به دست آورید. با گذراندن این دوره‌ها هوش ملکی خود را بالا ببرید و یک عمر از بینشی که شایگان با دو دهه تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد بهره مند شوید.

البته ما سعی می‌کنیم مطالب را با چاشنی داستان‌های واقعی خود و دوستان زیادی که در نقاط مختلف داریم، به شکلی جذاب‌تر و دلنشین برای شما بیان کنیم تا شما نیز این دوره را با اشتیاق تا انتها دنبال کنید.

اما در بحث اقتصاد کلان ملک بیش از ۴۰۰ شغل را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند و هیچ دولتی نتوانسته و نمی‌تواند این صنعت عظیم را نادیده بگیرد. این صنعت با قدرت به راه خودش ادامه خواهد داد. چرا که همه ما همیشه نیازمند املاک و مستغلات هستیم و با تمامی ساخت و سازهای صورت گرفته، هنوز با کمبودحدود چهار میلیون واحد مسکونی در کشور مواجهیم.

قولی که ما در رابطه با وبینار هفت روش سرمایه گذاری در املاک به شما می‌دهیم:

در پایان این وبینار به یک فرد باهوش‌تر تبدیل خواهید شد که دیگر هیچ کس به راحتی نمی‌تواند سر شما کلاه بگذارد.

به نظر ما دلیل ضرر بسیاری از مردم در معاملات املاک این است که افراد به علت نداشتن آگاهی از هوش ملکی، به اندازه کافی در این زمینه فکر نمی‌کنند و بدون یادگیری و مشورت با «افراد خبره»، بی گدار به آب می‌زنند.

شیوه ما در دوره «هوش ملکی» به گونه‌ای است که می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا خودتان فکر کنید و راهکارها را پیدا کنید. زیرا چیزی که خود شما با فکر کردن به آن رسیده باشید، بالاترین سطح آگاهی است و احتمال عملی کردن دانسته‌های خودتان بسیار بالا می‌رود.

اگر تنها امر درست استدلال کردن را که تقریباً ۹۶ درصد مردم جامعه اصلاً به آن فکر هم نمی‌کنند در ذهن شما نهادینه کنیم، شما جز ۴ درصد «ثروتمندان با هوش ملکی» خواهید شد. از طرفی اگر «لذت درآمد املاک» را چشیده باشید خوب می‌دانید که هیچ بازاری نمی‌تواند چنین پول کلانی را به شما بدهد.

ما در وبینار رایگان هفت روش سرمایه گذاری در املاک، قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا با «هفت روش سرمایه گذاری املاک» آشنا شوید

با یادگیری این متد:

اگر خانه ندارید؛ یکبار برای همیشه خانه‌دار شوید.

اگر سرمایه کمی دارید؛ به جای کوچک کردن آرزوهای خود، دارایی‌های خود را بیشتر کنید.

و البته مهم‌تر از همه با آرامش، به یک «سرمایه گذار فوق موفق» تبدیل شوید که به مشکل “چه کنم چه کنم” گرفتار نشوید (این را بفروشم یا آن را؟؟)

خلاصه اینکه: بجای ماهی دادن، می‌خواهیم «ماهیگیری در املاک» را به شما یاد بدهیم تا شما هم پول پارو کنید.

مدرس وبینار ((هفت روش سرمایه گذاری در املاک)) کیست؟

محمدرضا شایگان مدرس آموزش روش‌های سرمایه‌گذاری و مشاوره حقوقی در املاک و مستغلات است. به قول آقای موسوی معاون وزیر: «شایگان، مرد پشت صحنه سرمایه‌گذاران املاک ایران است.»

محمدرضا شایگان کیست؟

  • طراح و مدرس دوره هفت روش سرمایه گذاری املاک
  • برگزیده بهترین محتوا و خدمات با دوره شزوما
  • مشاور بیش از ۱۸۰۰ سرمایه‌گذار موفق ملکی
  • مربی بیش از ۴۵۰ مدیر و مشاور املاک در ایران و ترکیه
  • نویسنده پرفروش‌ترین کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما
  • مؤسس و مدیر سایت شزوما، سایت تخصصی آموزش املاک
  • کارشناس رادیو اقتصاد و برنامه مستند یک یاور به عنوان کارآفرین برتر
  • سخنران همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در ایران
  • طراح و مدرس دوره جامع فروش اینترنتی ملک پرفروش
  • سخنران بیش از ۵۰ همایش مطرح در شهرهای مختلف ایران
  • سابقه همکاری با مطرح‌ترین شرکت‌های فایلینگ املاک ایران
  • عضو هیأت تحریریه مجلات املاک و ساختمان

اگر در این وبینار رایگان شرکت نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟

قطعاً در سال‌های اخیر، طعم تورم را چشیده‌اید، اگر دو سال پیش کمی‌پول داشتید، خیلی راحت‌تر از الان می‌توانستید یک ملک خریداری کنید. قطعاً با سرمایه گذاری در املاک، پول شما بیشتر از تورم رشد خواهد کرد.

اما نگران نباشید، اگر الان تصمیم درست را بگیرید خیلی بهتر از آن است که بخواهید سال آینده به این موضوع فکر کنید. در این وبینار با فرصت‌های سرمایه گذاری در املاک آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با سرمایه‌ی بسیار کم، در ملک سرمایه گذاری کنید.

این وبینار کاملاً رایگان است و هیچ ریسکی متوجه شما نیست!

پس از فرصت استفاده کنید و همین حالا در وبینار رایگان هفت روش سرمایه گذاری در املاک شرکت کنید.

وبینار رایگان هفت روش سرمایه گذاری در املاک

کد خبر 468158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.