دادرس: قدرت پاسخگویی به دشمن را در همه عرصه‌ها داریم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز در تمامی عرصه‌ها به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه قدرت پاسخگویی به دشمن را داریم و می‌توانیم هر نگاه و دست ناپاک را از بین ببریم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر محمدحسین دادرس صبح امروز سه شنبه در مراسم ششمین دوره اختتامیه رزم مقدماتی مشترک دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموختگان درجه‌داری ارتش که امروز مفتخر به دریافت سردوشی شده‌اند در مسیر نورانی ولایتمداری و سربازی امام زمان (عج) گام نهاده اند که این سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی خطاب به دانش آموختگان درجه داری ارتش گفت: شما خادمان ملت شریف ایران اسلامی و ادامه دهنده راه شهدای بزرگی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، بابایی، نامجو و کلاهدوز هستید؛ شما در بین مشاغل بسیاری که می‌توانستید انتخاب کنید و از آرامش و رفاه بیشتری برخوردار باشید؛ مسیری را انتخاب کردید که مورد توجه اولیا الهی است و هرکسی به این توفیق نائل نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: امروز سرباز آمریکایی در خدمت یک انسان جانی و یک نظام شیطانی قرار دارد و غایت مسیر کفر و الحاد و شیطان چیزی جز هلاکت نیست؛ آنها در یمن، عراق، سوریه و فلسطین مردم مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند و اگر خدمات شایان شما پیروان مکتب جهاد و شهادت نبود، امروز این صحنه‌های جنایت در ایران اسلامی هم اتفاق می‌افتاد.

دادرس ادامه داد: در مقابل جنایات سربازان آمریکا در منطقه و جهان، سرباز ایرانی امروز تحت زعامت و ولایت فردی است که همچون معصومین زندگی کرده است و ما افتخار می‌کنیم در جایی خدمت می‌کنیم که خدمت به مردم تکلیف شرعی محسوب می‌شود. اگر دلیر مردی و رشادت شما عزیزان و دیگر همکاران در نیروهای مسلح نبود، قطعاً ما هم وضعیتی نامناسب در منطقه داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به توان پهپاد نیروهای مسلح، گفت: رزمایش گسترده پهپاد ارتش که صدها پهپاد در آن ارائه شد بیانگر دانش پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود؛ هر یک از این پهپادها می‌تواند پاسخ مناسبی برای هر حرکت نادرستی از سوی دشمنان باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز در تمامی عرصه‌ها به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه ما قدرت پاسخگویی به دشمن را داریم، گفت: اگر تحریم‌ها نبود ما امروز به این سطح از توانایی در همه عرصه‌های نظامی اعم از زمینی، هوایی، دریایی، زیر دریایی نمی‌رسیدیم.

دادرس افزود: در وضعیتی هستیم که می‌توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم، این به برکت حضور هوشمندانه شما در این عرصه است.

وی ادامه داد: شما در حوادث طبیعی به مردم خدمت می‌کنید و خادمان ملت هستید و مردم از دیدار شما لذت می‌برند و توان، سلامت و آمادگی شما خاری در چشمان دشمنان است.

جانشین فرمانده کل ارتش خطاب به دانش آموختگان درجه‌داری گفت: شما در دوره‌ای زندگی می‌کنید که اگر بصیرت نداشته باشید قطعاً راه و مسیرتان درست پیش نمی‌رود. امروز فضای مجازی یک فضای ناامن است که اگر بصیرت نداشته باشیم تحت تأثیر این فضا همدوش دشمن خواهیم شد.

کد خبر 468157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.