ممانعت از ۱۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در قزوین

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از تخریب ۱۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه سه در آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در واحد اجرای احکام شهرداری منطقه سه، اظهار کرد: ابلاغ اخطاریه‌ها از جمله وظایف واحد اجرای احکام بوده که در همین رابطه طی آذر ماه سال جاری ۱۳ اخطاریه تبصره یک ماده صد و ۵ اخطاریه تبصره ۲ و ۳ ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: واحد اجرای احکام در شهرداری‌ها، مسئول رسیدگی و پیگیری پرونده‌های متخلفان ساختمانی که از سوی کمیسیون ماده صد جریمه شده‌اند، است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین افزود: این واحد دارای مجوزی است که با استناد به آن می‌تواند در صورت رعایت نکردن متخلفان ساختمانی در پرداخت عوارض و یا جریمه تخلف، اقدام به تخریب یا تملک ملک مورد نظر کند.

وی عنوان کرد: در این مدت واحد اجرای احکام ۱۱ حکم تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در داخل و حریم شهر اجرا کرده که اقدامی در جهت رعایت قوانین و اصول شهرسازی به شمار می‌رود.

عصار زاده خاطرنشان کرد: آذر ماه امسال ۱۱ رأی دیوان و هفت رأی کمیسیون ماده صد توسط واحد اجرای احکام در سطح منطقه سه ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: اجرای پنج حکم جریمه به مبلغ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات واحد اجرای احکام در مدت مذکور به شمار می‌رود.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: پنج حکم پلمب و فک پلمب طی آذر ماه ۹۹ در منطقه سه اجرا شده است.

کد خبر 468156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.