احضار ۱۰ شهروند نخاله ریز به دادگاه

در این بسته خبری از آغاز عملیات هرس و بازپیرایی درختان قروه تا آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر در مشگین شهر و انتقال وانت‌های میوه فروش شهرک بهاران سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تخفیف استثنایی عوارض ساختمانی در بیرجند

جواد بهدانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند گفت: به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر بیرجند، مودیانی که عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی ۱۰/۲۰/ ۹۹ لغایت ۹۹/۱۱/۳۰ به صورت نقدی پرداخت نمایند مشمول ۲۵ درصد تخفیف و چنانچه در بازه زمانی ۹۹/۱۲/۱ لغایت ۹۹/۱۲/۲۰ نسبت به پرداخت عوارض خود به صورت نقدی اقدام نمایند مشمول ۲۲ درصد تخفیف خواهند شد.

طرح آموزش تفکیک پسماندهای خشک در قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آغاز طرح آموزش تفکیک پسماندهای خشک از مبدا در ادارات خبر داد.

طرح تفصیلی سبزوار ابلاغ نشده است

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: طرح تفصیلی سال ۹۱ هنوز به ما ابلاغ نشده است در حالی‌که ما تا سال هزار و چهارصد و یک فرصت اجرای آن را داریم.

بتن ریزی المان میدان الغدیر سبزوار

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به پروژه بازپیرایی میدان الغدیر سبزوار گفت: هریک از میادین و معابر شهر، هویت خاص خود را دارند و طبق طرح جامع مطالعاتی میادین باید اقدامات متناسب با هر میدان انجام شود.

احضار ۱۰ شهروند نخاله ریز به دادگاه

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان از ابلاغ احضاریه دادگاه به ۱۰ صاحب خودروی متخلف و نخاله ریز خبر داد.

آغاز عملیات هرس و بازپیرایی درختان قروه

زاهد رضایی، مسئول فضای سبز شهرداری قروه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و احتمال خطر سقوط شاخه‌های درگیر با شبکه توزیع برق پس از بارش‌ها و بروز حوادث احتمالی، در راستای شکل دهی به درختان سطح شهر، عملیات هرس درختان و درختچه‌های سطح شهر با شروع از خیابان طالقانی در دستور کار مجموعه فضای سبز شهرداری قروه قرار گرفت.

تخریب سه واحد مسکونی غیرمجاز در بانه

ریبوار رستمی، مسئول واحد شهرسازی شهرداری بانه گفت: سه واحد مسکونی محله مولوی بانه که خارج از محدوده احداث شده بود بر اساس رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ تخریب شد.

انتقال وانت‌های میوه فروش شهرک بهاران سنندج

تورج سلطنت پوری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از انتقال وانت‌های میوه فروش مسیر شهرک بهاران به بلوار حمدی خبر داد و گفت: حضور وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر به ویژه در نقاط پرتردد بروز مشکلات فراوانی از جمله افزایش بار ترافیکی، امکان بروز تصادف و نارضایتی شهروندان سطح شهر شده بود.

آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر در مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر از آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر و ساماندهی دست فروشان در این شهر خبر داد.

کد خبر 468150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.