۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
رونالدو باز هم رکورد زد

با گلزنی در ثانیه های پایانی دیدار یوونتوس برابر ساسولو، مهاجم پرتغالی رئال موفق شد یک رکورد بی نظیر دیگر را به نام خود ثبت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس موفق شد با گلزنی مجدد خود تبدیل به تنها بازیکنی شود که در طی ۱۵ سال متوالی حضور در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی، حداقل ۱۵ گل به ثمر برساند.

او برای اولین بار در سال ۲۰۰۶/‏۲۰۰۷‬ موفق شد در یک فصل حضور خود در لباس شیاطین سرخ، ۱۷ گل برای تیمش به ثمر برساند. به شکل قابل توجهی کریس موفق شده در طی تمامی این سال‌ها عملکرد بی نظیر خود را حفظ کند و حالا در سن ۳۶ سالگی در میانه فصل به ۱۵ گل رسیده است.

همچنین بهترین عملکرد گلزنی رونالدو در رقابت‌های لیگ طی تمام سال‌های حضورش در باشگاه‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس مربوط به سال ۲۰۱۴/‏۲۰۱۵‬ است که این بازیکن موفق شد در آن فصل ۴۸ گل در ۳۵ مسابقه لالیگا بزند.

این در حالی است که مسی، رقیب دیرینه رونالدو این رکورد را برای ۱۲ سال متوالی به ثبت رسانده و احتمالاً موفق نخواهد شد رکورد رونالدو را بشکند. ستاره پرتغالی یوونتوسی‌ها علی رغم غیبت در چندین بازی بانوی پیر موفق شده بسیار خوب و تأثیرگذار ظاهر شود.

کد خبر 468144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.