آتش داغ لیورپول در نقل و انتقالات

خبرنگار ایرانی اسکای اسپورت از شرایط لیورپول و واینالدوم در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو سخن گفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل کاوه صلح کل، خبرنگار ایرانی اسکای اسپورت باشگاه لیورپول زمستان گرمی را در زمینه نقل و انتقالات پشت سر خواهد گذاشت و واکنش‌های متعددی در نتیجه فعل و انفعالاتی نقل و انتقالی زیادی را از سمت لیورپولی‌ها شاهد هستیم.

خبرنگار اسکای اسپورت در خصوص موضع کلوپ در شرایط کنونی توضیح داد: کلوپ مربی با سیاستی است. او قرار نیست به این زودی خبر بدهد که چه اتفاقاتی قرار است در باشگاه لیورپول و ترکیب بازیکنان این تیم در پنجره نقل و انتقالات پیش رو رقم بخورد.

وی در خصوص شرایط واینالدوم گفت: می‌دانیم که هم جورجینیو واینالدوم می‌خواهد در لیورپول بماند و هم کلوپ به ماندن او اعتقاد دارد. اما مسئله این است که قرارداد این بازیکن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و با توجه به باشگاه‌های مطرحی که تلاش می‌کنند تا او را جذب کنند، شاید خروج او از لیورپول محتمل باشد.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی کنونی در سراسر دنیا و مشکلات متعددی که باشگاه‌ها در این زمینه دارند، شاید تمدید قرارداد بازیکنان به بهترین شکل ممکن پیش نرود چرا که بسیاری از بازیکنان خواستار ثابت ماندن و یا حتی افزایش حقوق خود هستند، اما باشگاه‌ها در حال حاضر توانایی پرداخت مبالغ بیشتر برای دستمزد بازیکنان را ندارند.

لیورپول خواهان ماندن واینالدوم است و البته این بازیکن هم از شرایط خود راضی است. با این حال، گاهی اوقات همکاری‌ها آنطور که باید پیش نمی‌روند و باشگاه‌ها بازیکنان مطرح خود را به دلایل مختلف از دست می‌دهند که واینالدوم هم نمی‌تواند از این قضیه مستثنی باشد.

کد خبر 468141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.