۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا اضافه می‌شود

شهردار صدرا گفت: به منظور تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا، چهار دستگاه اتوبوس خریداری شده و پنج دستگاه دیگر نیز تا پایان سال جاری به این ناوگان اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، بهزاد پرنیان با بیان اینکه حوزه حمل و نقل از حوزه‌هایی است که شهروندان صدرا متحمل مشکلات زیادی در آن شده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای تأسیس شهرداری صدرا تاکنون، شهرداری توانسته ۱۰ اتوبوس خط واحد خریداری نماید که مشکلات قانونی آن نیز در دوره جدید شهرداری برطرف و اتوبوس‌ها در اختیار حمل و نقل شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علی‌رغم قیمت بالای چهار میلیارد تومان هر اتوبوس، چهار دستگاه اتوبوس جدید نیز خریداری شده و تا چند روز آینده به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده می‌شود.

شهردار صدرا تصریح کرد: همچنین رایزنی جهت خرید پنج دستگاه اتوبوس دیگر در حال انجام است که امیدواریم در باقی‌مانده سال جاری، ناوگان حمل و نقل شهر صدرا را تکمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شهر صدرا، فاقد حتی یک دستگاه تاکسی بوده است که با رایزنی انجام شده با مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ از مجموع ۵۰۰ دستگاه تاکسی تخصیص یافته به کل کشور، مجوز ۱۰۰ دستگاه تاکسی به شهر صدرا تعلق گرفت.

پرنیان گفت: هم اکنون فراخوان ثبت نام از متقاضیان صادر شده است که با واگذاری این تاکسی‌ها و اضافه شدن اتوبوس‌های ذکر شده، مشکل حمل و نقل شهر صدرا به صورت کامل مرتفع می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 468122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.