لواندوفسکی: کلوپ معلم بدی بود!

بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال جهان و مهاجم گلزن بایرن مونیخ درباره مربیگری یورگن کلوپ اظهارنظر تازه ای کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رابرت لواندوفسکی بازیکن لهستانی تیم بایرن مونیخ که زمانی در دورتموند با مربیگری کلوپ بازی می‌کرد به انتقاد از نحوه مربیگری وی پرداخت.

او با اشاره به دوران بازی‌اش در دورتموند گفت: یورگن فقط شبیه به پدر من نبود. به عنوان یک مربی، او شبیه یک معلم بد بود. البته از این صحبتم منظور بدی ندارم.

لواندوفسکی افزود: بگذارید توضیح بدهم. به زمانی که در مدرسه گذرانده‌اید فکر کنید و بگویید کدام معلم را بیش از همه به یاد دارید. قطعاً معلمی که همه چیز را ساده می‌گرفت در ذهن شما نیست و اتفاقاًً همان معلمی در ذهن شما مانده که همیشه سخت می‌گرفته و فرد بسیار مصممی بوده است.

مهاجم بایرن درباره رفتار کلوپ با خودش گفت: یورگن دقیقاً معلمی بود که همیشه فشار زیادی بر شاگردش وارد می‌کرد تا بهترین عملکرد را از او شاهد باشد. همین مسئله است که باعث می‌شود یک معلم همیشه خاطره انگیز باشد و یورگن برای من دقیقاً به همین شکل بود.

وی از سطح انتظاراتی که کلوپ از شاگردان خود دارد نیز صحبت کرد: او هیچ وقت راضی نمی‌شود که شما دانش‌آموز دوم باشید. برای او همیشه بهترین بودن مد نظر است و همیشه موفقیت شاگردانش را مد نظر قرار می‌داد، نه خودش را.

لواندوفسکی در پایان با تمجید از درس‌های زیادی که کلوپ به او داده، این مربی آلمانی را فرد تأثیرگذاری در دوران فوتبالی خود دانست: زمانی که برای اولین بار به دورتموند رسیدم، می‌خواستم که همه چیز را به سرعت به دست بیاورم. همیشه دنبال این بودم که پاس‌های سریع و تک ضرب ارسال کنم. یورگن به من نشان داد که نباید عجله کنم و گاهی حتی پاس‌های تک ضرب مشکل ساز هستند. او موفق شد من را به بازیکن بسیار بهتری تبدیل کند، مسئله‌ای که شاید ساده به نظر برسد اما از نبوغ او نشأت می‌گیرد.

کد خبر 468112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.