اجرای مانور «بابای من یک تاکسیران است دوستش دارم»

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از اجرای مانور «بابای من یک تاکسیران است دوستش دارم» خبر داد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مانور «بابای من یک تاکسیران است دوستش دارم» با مشارکت سازمان تاکسیرانی و کمیته شهروندی در راستای ارتقای کرامت شغلی رانندگان و فرهنگ‌سازی در حمایت از ناوگان تاکسیرانی، برای اولین بار در کشور و هشت نقطه از کلانشهر اصفهان در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای ارتقای فرهنگی رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی برنامه‌های فرهنگی با بازه زمانی برگزاری از تاریخ ۲۶ آذر ماه لغایت ۲۹ دی‌ماه شامل موضوعات مجموعه دوربین‌های مخفی (با موضوعات رانندگان)، مانور شهری طلایه‌داران شهر (کرامت رانندگان)، پرفورمنس‌های مفهومی (اهداف سازمان تاکسیرانی)، مجموعه موشن های گرافیکی (موضوعات تاکسیرانی)، مجموعه تبلیغات شهری (پشت تابلوهای شهری با موضوعات سازمان تاکسیرانی)، مجموعه رادیو تاکسی (موضوعات رانندگان تاکسی توسط هنرمندان رادیو تهران و اصفهان) و ابر چیدمان‌های مفهومی (چیدمان‌های بزرگ مفهومی در ابعاد شهری و موضوع کرامت انسانی رانندگان تاکسی) است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هفته جاری نمایشگاه ایستگاه مترو امام حسین (ع) با موضوع طرح‌های ارتقای کرامت تاکسیرانان برگزار می‌شود.

وی از نصب بارکد خوان QR (اصکیف) روی دو هزار و ۴۳۵ تاکسی شهر خبر داد و افزود: دو هزار و ۸۳ مورد از اصکیف‌ها فعال شده و شهروندان می‌توانند از طریق ارسال عدد سه به شماره ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ یا از طریق مارکت های معتبر (کافه بازار و گوگل پلی) نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن "اصکیف" اقدام کنند.

منوچهری تاکید کرد: در مجموع ۹ هزار و ۵۰۰ تاکسی از جمله تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس و آژانس‌ها شامل اجرای طرح اصکیف می‌شوند، اما اولویت با تاکسی‌های زرد رنگ است.

کد خبر 468107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.