آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام سازمان‎ها و نهادها برای دریافت بن نهادها و سازمان‎ها برای خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: امسال نیز به روال سال‌های قبل بن خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‌های نهادها و سازمان‌ها و یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ و یا افراد سازمان یا نهاد تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام درخواست‌ها از تاریخ ۲۳ دی ماه عنوان کرد: بن‌های خرید کتاب برای نهادها و سازمان‌ها به صورت الکترونیکی صادر شده و صرفاً در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند.

وی یادآور شد: بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن‌های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند درخواست‌های خود را به آدرس الکترونیکی BONKETABERSHAD@GMAIL.COM ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با سرکار خانم هوشمند به شماره ۳۸۵۱۲۷۲۱ تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۰۲۷۵۹۸۳۶۸ از طریق واتس‌اپ پیام دهند.

همچنین درخواست‌های مذکور باید خطاب به جناب آقای دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شوند و ذکر نام و نام خانوادگی نماینده تام‌الاختیار، کد ملی و شماره همراه جهت هماهنگی‌های لازم الزامی است.

کد خبر 468089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.