هواشناسی: آلودگی هوای اصفهان از پنجشنبه کم می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بهبود کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان به ویژه کلانشهر اصفهان از روز - پنجشنبه ۲۵ دی ماه - خبر داد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سکون جوی در استان اصفهان تا اواسط روز پنجشنبه ادامه دارد، اظهار کرد: افزایش و انباشت آلاینده‌ها را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان با توجه به پایداری جو همچنان شاهد هستیم و شاخص کیفی هوا تا روز پنجشنبه در بیشتر ساعات ناسالم برای عموم شهروندان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، افزود: غلظت آلاینده‌های جوی به تدریج از بعد ازظهر پنجشنبه تا اواسط روز جمعه همراه با وزش باد کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: بر پایه الگوهای هواشناسی با نفوذ امواج ناپایدار از سمت غرب استان احتمال بارندگی در هفته آینده دور از انتظار نیست و با توجه به افزایش دما در روزهای پیش رو دست‌کم آلودگی هوا را هفته آینده نخواهیم داشت.

سیدان با بیان این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 468088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.