با تبلیغات شهری غیرمجاز برخورد می‌شود

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس ماده ۹۹ قانون شهرداری هر نوع تبلیغات باید با دریافت مجوز از شهرداری انجام شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گاهی به مناسبت‌های مختلف ممکن است فضاهای تعریف شده توسط شهرداری پاسخگوی نیاز تبلیغات نباشد که در این موارد باید با دریافت مجوز از شهرداری داربست نصب کرد.

وی با بیان اینکه در آینده با افزایش تک پایه‌ها، این داربست‌ها در چهارراه‌ها کمتر دیده خواهد شد و با تبلیغات غیرمجاز سریعاً برخورد می‌شود، افزود: البته بعضی تبلیغات نیز حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارد که به مراجع قضائی معرفی شده و برخورد قانونی می‌شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برقراری انضباط در شهر می‌تواند در زندگی افراد و کیفیت آن تأثیر بسزایی داشته باشد، گفت: برقراری انضباط شهری یا جلوگیری از هر گونه تخلف از اولویت‌های شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه در مرکز شهر و سایر مکان‌ها امکان دستفروشی به خصوص در موضوعات خوراکی وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ گاه در برخورد با دستفروشان تحقیرآمیز رفتار نمی‌شود چرا که قصد ما حمایت از این افراد است.

محمدحسینی ادامه داد: چنانچه شغلی موجب ایجاد سر و صدا یا آلایندگی در شهر شود، به استناد تبصره بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری اخطار لازم داده می‌شود، البته در مراتب بعدی و در صورت لزوم واحد کسب پلمب شده یا تعطیل می‌شود؛ همچنین ساماندهی و تعیین تکلیف زمین‌های رها شده یا محل‌هایی که به صورت فضای بی دفاع شخصی مطرح است یا ساختمان‌های نیمه کاره و رها شده نیز از دیگر وظایف است.

وی ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری چهار هدف مهم شامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ارتقای کیفی خدمات و افزایش رضایت شهروندان و کارکنان را دنبال کرده‌ایم.

کد خبر 468087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.