واقعیت انصراف دونده نابینا از گزینشی پارالمپیک

حکم محرومیت دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در حالی در سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک منعکس شده که این ورزشکار چندی پیش اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در گزینشی پارالمپیک توکیو شرکت کند.

به گزارش ایمنا، حمید اسلامی که مدال طلای بازی‌های پا را آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در کارنامه دارد چندی پیش در گفت وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که به خاطر مصدومیت بازی‌های پارالمپیک توکیو را از دست داده و امیدی به حضور در این تورنمنت ندارد.

برای پی‌بردن به واقعیت کناره‌گیری اسلامی از گزینشی پارالمپیک، سری به سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک زدیم تا زوایای بیشتری از فعالیت‌های اسلامی دیده شود، اما جست جو با کلید واژه‌ای به نام این بازیکن خبر تلخی را پیش رو قرار داد که حکایت از چهار سال محرومیت این دونده نابینا به خاطر استفاده از مواد نیروزا بود.

در خبر منتشر شده از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک آمده است «حمید اسلامی» به مدت ۴ سال از تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ حق حضور در رویدادهای ورزشی را نخواهد داشت.

با انتشار این مطلب از سوی خبرنگاران واقعیت کناره‌گیری اسلامی از مسابقات گزینشی پارالمپیک برملا و نشان داد که مصدومیت وی تنها بهانه‌ای برای شرکت نکردن در گزینشی‌ها است مصدومیتی که به نظر می‌رسد ساخته ذهن وی برای منحرف کردن اخبار رسانه‌ها باشد.

با وجود خبر رسمی محرومیت این ورزشکار از مسابقات مختلف به دلیل دوپینگ، اما فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان نیز از آن اظهار بی‌اطلاعی خواهد کرد. بدون شک قبل از انتشار یک نامه رسمی مسؤولان جهانی آن را برای فدراسیون آن ورزش خواهند فرستاد، اما تا کنون خبری مبنی بر محرومیت این ورزشکار از سوی فدراسیون منتشر نشده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 468072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.