آزادراه شهید سلیمانی نیمه اول ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

شهردار کرج گفت: تا کنون ۱,۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه شهید قاسم سلیمانی هزینه شده و برای افتتاح کامل آن به ۱,۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، علی کمالی زاده در حاشیه بازدید از آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج اظهار کرد: شهرداری کرج امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تزریق به این پروژه تعهد کرده است.

وی با اشاره به مشارکت دولت در اجرای این پروژه توضیح داد: این اولین پروژه‌ای است که با مشارکت دولت و شهرداری‌ها در کشور در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرج اضافه کرد: دولت و مجموعه استانداری البرز برای تسریع در تکمیل این پروژه حمایت ویژه‌ای داشته‌اند و این نشان می‌دهد با همدلی در شرایط سخت هم می‌توان برنامه‌ها را محقق کرد.

کمالی زاده اضافه کرد: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری برای پروژه آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی هزینه شده است و برای افتتاح کامل آن به ۱,۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

وی با اشاره به سهم شهرداری و دولت در تکمیل این پروژه ادامه داد: در حال حاضر این پروژه با مشارکت ۸۷.۵ شهرداری و ۱۲.۵ درصد دولت در حال تکمیل است و اگر بتوانیم میزان مشارکت دولت را به ۳۰ تا ۵۰ درصد برسانیم، شاهد افتتاح هر چه سریع‌تر این آزادراه خواهیم بود.

شهردار کرج گفت: این پروژه هم کارکرد استانی دارد و هم به‌نوعی پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود به همین دلیل برای تسریع در تکمیل آن به نگاه و حمایتی ملی از سوی مسئولان نیاز داریم.

کمالی زاده اضافه کرد: قرار است هر هفته با حضور استاندار از روند پیشرفت این پروژه بازدید به عمل آید تا بتوانیم با نگاه دقیق‌تر مشکلات موجود در مسیر تکمیل این آزادراه را از میان برداریم.

وی افزود: بدون شک بازدید مستمر استاندار از این پروژه زمینه‌ساز تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای به بهره‌برداری رساندن آن در موعد مقرر خواهد بود.

 

کد خبر 468039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.