دانشجویان و اعضای هیات علمی بن کتاب دریافت می‌کنند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شرکت ناشران خارجی و داخلی سراسر کشور از یکم تا ششم بهمن ماه به صورت مجازی از طریق سامانه www.tehranbookfair.ir برگزار و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه (ketab.ir) صورت می‌گیرد.

وی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان است و ۴۰ درصد، معادل ۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

امین ناجی در ادامه تصریح کرد: سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می‌شود.

وی در پایان افزود: هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) است و با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

کد خبر 468023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.