از منطقه ۷ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از آغاز عملیات عمرانی فاز سوم احیای مادی چشمه خونین خبر داد و گفت: برای این کار ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سال گذشته تا ابتدای امسال دو فاز ساماندهی پارک و مادی چشمه خونین با هزینه ۹۰۰ میلیون تومان اجرا شد و احیا و بازسازی حاشیه مادی چشمه خونین و احداث فضای سبز، خیابان‌سازی و جدول‌گذاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فاز سوم احیای مادی چشمه خونین (حدفاصل خیابان صفائیه تا خیابان آل بویه) به طول ۱۰۰ متر، نیاز به پنج هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ مترمربع قالب بندی، ۳۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۲۰۰ مترمکعب سنگ‌ریزی دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه ۱۷ هزار مترمربعی شاهنامه در خیابان گلستان تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: پروژه شاهنامه با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی در خیابان گلستان و در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی ادامه داد: در این پروژه ایجاد دو هزار مترمربع فضای ورزشی و سالن سر پوشیده، دو هزار و ۴۰۰ مترمربع مجموعه فرهنگی و ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز و پارکینگ پیش‌بینی شده است.

شاطوری گفت: در پروژه شاهنامه، سالن ورزشی توانا و سالن فرهنگی دانا در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد.

کد خبر 468000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.