اختصاص ردیف‌ اعتباری برای زنده نگه‌ داشتن یاد و نام شهدا در زنجان

شهردار زنجان گفت: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری، برای ساماندهی و نصب تابلوهای معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مزین به اسامی شهدا و تابلوهای تبلیغات محیطی میادین و بلوارها دارای تصاویر ماندگار شهدای شهر، پیش بینی‌های لازم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب یگانه در جلسه کمیته یادمان‌ها و گنجینه‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره ملی در استان، اظهار کرد: لزوم همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی به لحاظ وظایف و تکالیف گسترده برای تحقق اهداف پیش بینی شده، ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری برای تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی، سعی دارد در خصوص اجرای المان‌های مرتبط با موضوع شهدا برنامه ریزی کند، ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برای ساماندهی و نصب تابلوهای معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مزین به اسامی شهدا و تابلوهای تبلیغات محیطی میادین و بلوارها دارای تصاویر ماندگار شهدای شهر، پیش بینی‌های لازم شده است همچنین ردیف‌های اعتباری مجزا در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

در ادامه احمد نصیری، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یاد شهدا و رشادت‌های آنها نباید فراموش شود، گفت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فرصتی مغتنم برای حفظ یاد و خاطره شهدا است.

وی با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای استان زنجان افزود: در طرح‌ها و پروژه‌های شهری برای نامگذاری، فعالیت‌های تبلیغات محیطی همچنین اجرا و نصب المان‌ها، بکار بردن اسامی و عناوین شهدای مورد توجه بوده است.

کد خبر 467984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.