گوشی ردمی K40 ماه آینده رونمایی می‌شود

گوشی ردمی K40 که قرار است ماه آینده میلادی معرفی شود، به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوران گوشی‌های سری ردمی K شیائومی با معرفی گوشی ردمی K20 Pro در سال ۲۰۱۹ آغاز شده و این روند با رونمایی از گوشی ردمی K30 Pro در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرده است. شرکت ردمی اخیراً به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی ردمی K40 ماه آینده میلادی از راه خواهد رسید.

به نظر می‌رسد انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری با ظرفیت بیش از چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۸۸۸ پرچمدار تراشه‌های کوالکام است که حداقل تا نیمه اول سال ۲۰۲۱، به عنوان بهترین و محبوب‌ترین تراشه در اکوسیستم اندروید در نظر گرفته می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ردمی K40 قرار است از لحاظ مشخصات فنی در رده پرچمداران، البته با قیمت کمتر قرار بگیرد.

قیمت پایه این مدل گوشی ۴۶۳ دلار است. بنابراین از گوشی ردمی ۱۱ که مدتی پیش با قیمت ۶۱۷ دلار در بازار چین معرفی شد، ارزان‌تر است. قطعاً عرضه یک گوشی مقرون به صرفه با بهترین تراشه، مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت. البته قیمت اعلام شده مربوط به بازار چین است و احتمالاً هنگام عرضه در بازارهای جهانی قیمت بالاتری خواهد داشت.

کد خبر 467965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.