تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به چادگان

فرماندار چادگان گفت: امسال از محل اعتبارات ملی ۱۱ میلیارد تومان بودجه برای اتمام این پروژه مصوب شد که از این میزان دو میلیارد تومان آن برای بهسازی روکش آسفالت هزینه خواهد شد.

عباس توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اعتبارات تملک دارایی شهرستان چادگان را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: این میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است. تاکنون نزدیک به ۳۰ درصد اعتبارت تملک دارایی شهرستان جذب شده و امسال برای این شهرستان اعتبار متوازن نه میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به دو بانده شدن جاده چادگان-اصفهان گفت: از چهار کیلومتری که در محدوده این شهرستان قرار دارد امسال دو کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آسفالت شد.

فرماندار چادگان ادامه داد: از محل اعتبارات ملی نیز ۱۱ میلیارد تومان بودجه برای اتمام این پروژه مصوب شد که از این میزان دو میلیارد تومان آن برای بهسازی روکش آسفالت هزینه خواهد شد.

توکلی با اشاره به پروژه استخر شنای چادگان گفت: پروژه استخر شنا از سال ۸۷ شروع و تاکنون با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی چهار و هفت دهم میلیارد تومان هزینه در برداشته است و برای اتمام نیاز به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

وی با اشاره به پروژه تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهر چادگان گفت: این پروژه سال ۹۴ آغاز و تاکنون تجهیزات سازه‌ای آن ۷۵ درصد و اجرای شبکه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

فرماندار چادگان افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است. پروژه تصفیه خانه این شهرستان یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه خانه‌های کشور است که تصفیه به روش اولترافیلتراسیون (uf) با ظرفیت دو هزار ۳۳۰ متر مکعب در شبانه روز است. اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه در بخش تجهیزات مکانیکال تصفیه خانه و در بخش اجرای شبکه هر کدام به تفکیک ۴۰۰ میلیارد ریال است.

توکلی با اشاره به مجتمع فرهنگی هنری چادگان گفت: این پروژه سال ۹۲ کلنگ زنی شد که برای آن هشت میلیارد ریال اعتبار مصوب شد اما به دلیل مشکل اداری در تعیین مالکیت متوقف شده بود. امسال با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل آن مرتفع شد و مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک شهرستان برای ادامه پروژه اختصاص یافته است، این پروژه برای تکمیل به بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: در هشت روستای بخش مرکزی شهرستان ۸۲ هزار متر مربع زیر سازی و اجرای آسفالت با صرف ۵۴ میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات دهیاری‌های این روستاها انجام شده است.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: در ۱۰ روستای فاقد دهیاری از بخش چنارود، با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از محل سهم ارزش افزوده فرمانداری عملیات زیر سازی و اجرای آسفالت انجام شده است.

کد خبر 467939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.