رفتن روی سکو در پلی آف کار سختی است

کاپیتان تیم والیبال نشسته ذوب آهن گفت: در پلی آف روی سکو رفتن کار بسیار سختی است زیرا تلاش تیم‌ها در این مرحله مشخص می‌شود، امکان دارد تیم‌ها تمام استراتژی و ارنج اصلی خود را در دو مرحله قبلی مسابقات اجرا نکرده باشند که این کار را در پلی آف سخت می‌کند.

رضا پیدایش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم والیبال نشسته ذوب آهن، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته ذوب آهن دیر بسته شد و زمانی که یک تیم لحظه‌های آخر تشکیل می‌شود با مشکل کمبود بازیکن مواجه است. محمدرضا رحیمی هدایت تیم را برعهده دارد که اولین سال حضور او در ذوب آهن است و تنها کاری که می‌توانست انجام دهد گرفتن بازیکنان بومی و تیم ملی امید بود. با توجه به اینکه تیم دیر بسته شد ولی شرایط خوبی دارد و امیدواریم که با تلاش بازیکنان و استراتژی مربیان روی سکو برویم.

وی با بیان اینکه در مرحله اول لیگ نتایج خوبی گرفتیم، تصریح کرد: در نخستین بازی که داشتیم بعضی بازیکنانمان اولین باری بود که در سوپر لیگ بازی می‌کردند و استرس داشتند. نخستین بازی با مس کرمان بود که تیم خوبی است ۶۰ درصد از نفرات فیکس و سرمربی تیم ملی را دارد که در دو ست فاصله‌ای شش امتیازی ایجاد کردیم ولی به خاطر کم تجربگی بازیکنان نتوانستیم این فاصله را حفظ کنیم و بازی را واگذار کردیم، در دیگر بازی‌های دور رفت هم از نظر من خوب بودیم.

کاپیتان تیم والیبال نشسته ذوب آهن در خصوص مسابقات دور برگشت و صعود ذوب آهن به پلی آف، خاطر نشان کرد: در بازی‌های دور برگشت مقابل شهداری ارومیه سه بر صفر پیروز شدیم، رو در روی شهرداری ورامین که حتی نیمکت ذخیره‌های آنها بازیکنان ملی هستند بازی خوبی ارائه دادیم ولی سه بر صفر نتیجه را واگذار کردیم، مقابل صنعت نفت آبادان هم با بازی خوب بازیکنان سه بر صفر برنده شدیم. شهرداری گنبد حریف قوی و تیم سرسختی برای همه تیم‌ها است که ما با یک ترکیب جدید مقابل آنها قرار گرفتیم و با یک بازی مقتدرانه و آنالیز درست تیم حریف توسط کادر مربیگری بازی رو سه بر صفر پیروز شدیم.

پیدایش ادامه داد: در این مرحله روی سکو رفتن کار بسیار سختی است زیرا تلاش تیم‌ها در این مرحله مشخص می‌شود، امکان دارد تیم‌ها تمام استراتژی و ارنج اصلی خود را در دو مرحله قبلی مسابقات اجرا نکرده باشند که این کار را در پلی آف سخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بین مرحله رفت تا برگشت اردو داشتیم، گفت: در آن مدت زمانی که بین دور رفت و برگشت فاصله بود تیم ما رها نشد، اردو داشتیم و سرمربی تیم اجازه نداد که این وقفه باعث شود تمرین نداشته باشیم.

کاپیتان تیم والیبال نشسته ذوب آهن افزود: از مسئولین باشگاه بابت حمایت از تیم والیبال نشسته ذوب آهن تشکر می‌کنم، هر درخواستی تا به حال تیم داشته انجام شده و مشکلی نداریم. تیم والیبال نشسته ذوب آهن عنوان دار قهرمانی باشگاه‌های جهان است و این عنوان را در دنیا هر تیمی ندارد.

پیدایش در رابطه با مبلغ قراردادهای والیبال نشسته، اظهار کرد: از لحاظ قیمتی با والیبال ایستاده خیلی تفاوت داریم که در حال حاضر بیشتر هم شده است.

کد خبر 467911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.