برپایی نمایشگاه عکس ۲۵ دی در خوانسار

مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوانسار گفت: نمایشگاه عکس ۲۵ دی به مناسبت روز حماسه و ایثار خوانساری‌ها در فرهنگسرای خانواده برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن عبدالرحیمی امروز (دوشنبه) در حاشیه برپایی نمایشگاه اظهار کرد: به مناسبت روز حماسه و ایثار خوانساری‌ها و به همت واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری و فرهنگسرای خانواده نمایشگاه "عکس ۲۵" در نگارخانه استاد کابلی فرهنگسرای خانواده برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل ۲۵ قطعه عکس مربوط به رزمندگان خوانساری گردان یا زهرا (س) و مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۵ شهید کربلای پنج در شهرستان خوانسار است.

مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوانسار اضافه کرد: شهرستان خوانسار ۳۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۲۵ دی ماه سال ۶۵ در یک روز ۲۵ شهید کربلای پنج تشییع و به خاک سپرده شدند که این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان خوانسار نام گذاری شده است.

عبدالرحیمی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه تا ۳۰ دی از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازدید علاقه مندان دایر است.

کد خبر 467908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.