طرح دفن بهداشتی پسماند لاهیجان

در این بسته خبری از ثبت ۵۹۹ حادثه و ۷۳۶ سانحه در بجنورد تا پروژه سبزه میدان زنجان و لزوم به روز رسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم: 

فرآیندهای اداری کارکنان شهرداری قزوین الکترونیکی می‌شود

مجتبی منتظری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از حذف فرآیندهای سنتی مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین و الکترونیکی شدن تمامی فعالیت‌های روزمره کارکنان شاغل در شهرداری قزوین خبر داد.

لزوم به روز رسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی ساری

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری برنامه‌ریزی جهت به روز رسانی تجهیزات این سازمان را مورد تاکید قرار داد.

اجرای طرح دفن بهداشتی پسماند در لاهیجان

حبیب راضی، مدیر کل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار برای طرح دفن بهداشتی پسماند شهر لاهیجان خبر داد و گفت: امسال دولت به مقوله پسماند توجه ویژه‌ای دارد و شاهد رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات در این حوزه هستیم.

ثبت ۵۹۹ حادثه و ۷۳۶ سانحه در بجنورد

مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: یک هزار و ۲۴۴ تماس واقعی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با ثبت ۵۹۹ حادثه و ۷۳۶ سانحه طی ده ماه گذشته همراه بود.

انجام یک هزار و ۲۵۶ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام یک هزار و ۲۵۶ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در نه ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۲۰ عملیات اطفا حریق و ۴۳۶ عملیات نیز امداد و نجات بوده است.

ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران صومعه‌سرا فرسوده است

میثم کیانی‌فرد، شهردار صومعه‌سرا گفت: در حال حاضر ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه سرا قدیمی و فرسوده شده و نیازمند تعویض و نوسازی است.

پاکسازی، شستشو و گندزدایی تمامی خودروهای حمل پسماند بیرجند

پاکسازی، شستشوی و گندزدایی تمامی خودروهای حمل پسماند زیر نظر حوزه معاونت خدمات شهری در راستای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت ویژه انجام می‌شود.

پروژه «سبزه‌میدان» زنجان متوقف نخواهد شد

حبیب‌الله ملایی‌یگانه‌، شهردار زنجان گفت: عملیات ساخت پروژه بزرگ سبزه‌میدان تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد.‌

تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری لشت نشا

سید حسن میرهاشمی، شهردار لشت نشا از انجام تمهیدات لازم و آماده سازی ستاد عملیات بحران این نهاد در شرایط نامناسب جوی بر اساس هشدارهای هواشناسی خبر داد.

کد خبر 467903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.