طرح سوالات نمایندگان از آذری جهرمی در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات در جلسه صبح امروز(یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الله فیروزی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی سوالات نمایندگان از وی، گفت: محور سوال خانم معصومه پاشایی بهرام وضعیت شبکه و اینترنت در حوزه انتخابیه‌اش بود که پس از توضیحات وزیر، نماینده مردم مرند و جلفا برای حل مشکلات مذکور و انجام اقدامات لازم فرصتی تعیین کرد.

وی افزود: همچنین سوال آقای محمدحسین فرهنگی درباره توسعه شبکه مخابراتی در شهرک‌های صنعتی بود که وزیر دلایل عدم موفقیت در این حوزه را نبود منابع کافی دانست و مطرح کرد در صورتی که منابع مالی مورد نیاز تأمین شود اقدامات لازم برای تحقق این مهم صورت می‌گیرد.

فیروزی با اشاره به طرح سوال عباس مقتدایی از وزیر ارتباطات گفت: نحوه هزینه کرد درآمدهای مخابرات سوال نماینده اصفهان بود که در نهایت مقرر شد سوال وی در صحن علنی مطرح و بررسی شود.

به گفته سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن، بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از سازمان استاندارد دستور کار دیگر این کمیسیون بود.

وی افزود: از آنجا که نمایندگان ایراداتی به کیفیت برخی محصولات مانند خودرو و مصالح ساختمانی داشتند، تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان استاندارد با حضور رئیس این سازمان در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 467882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.