برگزاری بازی ها به صورت متمرکز تجربه خوبی بود/باید سیستم خود را تغییر دهیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت:‌ تیم‌های برنده امتیازات خود را برای مرحله بعد بیاورند درست نیست زیرا کازرون و کرمان با هشت امتیاز می‌آیند دیگر تیم‌ها با دو الی سه امتیاز که کرمان و کازرون قهرمان و نایب قهرمان هستند و ما باید برای سومی و چهارمی بجنگیم.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با صعود تیم ذوب آهن به مرحله بعدی لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: امسال تیم ما جوان است و هفتاد درصد بازیکنان سال گذشته رفتند که با میانگین سنی ۲۳ الی ۲۴ سال مسابقه می‌دهیم. در کار کردن با جوان‌ها باید این انتظار را داشته باشیم که یک روز خوب و یک روز بد، نتیجه می‌گیرند و فراز و نشیب‌های زیادی دارد، البته این حسن را دارد که آینده‌سازهای ورزش کشور هستند ولی نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم در سال‌های آینده ذوب آهن با حفظ این بازیکنان مقام‌های بهتری بیاورد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول تیم‌ها قدرتمند نبودند، تصریح کرد: برای مرحله بعد تیم‌ها قدرت زیادی دارند که باید سیستم خود را تغییر دهیم، اگر بتوانیم در دفاع و حمله تغییر سیستم داشته باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص سبک برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: این سبک از مسابقات که سه تیم از هر گروه بالا بیایند را داشتیم که هیچ کس راضی نبود و امسال به خاطر شیوع کرونا مجبور شدند لیگ را به این شکل برگزار کنند، اما اینکه تیم‌های برنده امتیازات خود را برای مرحله بعد بیاورند درست نیست زیرا کازرون و کرمان با هشت امتیاز می‌آیند دیگر تیم‌ها با دو الی سه امتیاز که کرمان و کازرون قهرمان و نایب قهرمان هستند و ما باید برای سومی و چهارمی بجنگیم.

صادقی ادامه داد: با این سبک برگزاری ما فقط سه بازی انجام نمی‌دهیم که حاضر بودیم آن سه بازی را هم انجام دهیم تا کل نتایج را به دست بیاوریم. فدراسیون هندبال برای سال‌های بعد باید این ضعف را برطرف کند، اما برگزاری به صورت متمرکز تجربه خوبی بود و برای سال‌های آینده باید لیگی به اسم ستارگان داشته باشیم که بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شود تا بازیکنان برای حضور در بازی‌های آسیایی آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دور بعدی مسابقات هندبال از دهم تا پانزدهم بهمن است، گفت: شرایط به شکلی است که زمان لیگ طولانی شده و به باشگاه‌ها از لحاظ هزینه‌ای فشار می‌آید، امیدوارم فدراسیون هندبال به شکلی برنامه‌ریزی کند که مسابقات تا قبل از پایان سال تمام شود زیرا در اوج نگه داشتن توان ورزشکار کار سختی است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن افزود: از باشگاه‌هایی که اسپانسر هندبال می‌شوند تشکر می‌کنم، این رشته نیاز به اسپانسر دارد که امیدوارم در آن سرمایه گذاری شود.

کد خبر 467878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.