آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک

شهردار اسدآباد از راه اندازی و آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گرمخانه شهر اسدآباد با امکانات گرمایشی در محل اداری بهشت زهرا (س) با ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر احداث شده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه هم اکنون ساخت پایه تندیس و المان این شهدای در مراحل پایانی خود است، تصریح کرد: ماکت هواپیمای F۴ و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهید سرتیپ دوم مظاهر رضائیان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند.

شهردار اسدآباد با اشاره به ۴۰۳ شهید دفاع مقدس شهرستان خاطرنشان کرد: تمام کوچه و معابر شهر توسط شهرداری به نام مبارک این شهدای گرانقدر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کوچه‌های شهرک سیداحمد نامگذاری نشده بود و این امر یکی از مطالبات به جا مردم بود، یادآور شد: معابر و کوچه‌های این شهرک نیز به نام شهدا مزین شده اند که تابلوهای آن ساخته شده و در حال نصب قرار دارد.

فعله‌گری از نامگذاری ۱۲ مورد از معابر و کوچه‌های سطح شهر به نام آزادگان دفاع مقدس اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: نصب تابلوهای این معابر نیز در حال اجراست.

وی در رابطه با پروژه المان شهدای گمنام واقع در گردنه اسدآباد (پارک شهید مدنی) اضافه کرد: نورپردازی و محوطه سازی طرح باقیمانده که در این راستا پیمانکار پروژه برای تکمیل طرح مشغول است.

شهردار اسدآباد خاطرنشان کرد: پروژه پیاده راه سلامت شهر اسدآباد به عنوان مهمترین پروژه شهرداری تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد که از ابتدای شهرک سیداحمد تا محوطه شهدای گمنام واقع در پارک شهید مدنی شامل دو فاز برای این طرح تعریف شده است.

فعله‌گری از راه اندازی و آغاز فعالیت نخستین گرمخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گرمخانه شهر اسدآباد با امکانات گرمایشی در محل اداری بهشت زهرا (س) با ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر احداث شده که از بعدازظهر تا صبح روز بعد این گرمخانه با شام و صبحانه رایگان آماده پذیرش کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها خواهد بود.

کد خبر 467874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.