آمار کرونا کاشان ۲۲ دی؛ ۱ فوتی و ۱۶ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که هفت نفر اهل کاشان هستند و یک مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سید علی‌رضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۱۹ هزار و ۱۵۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هشت هزار و ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد دو نفر اهل توابع کاشان و هفت نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۷۸ سال و حداقل سن بستری مربوط به یک نوزاد ۱۷ ماهه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که همگی اهل آران و بیدگل هستند.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۵۶ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۹ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۲۳ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک زن ۴۲ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۳ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۳ هزار و ۱۲۵ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

کد خبر 467867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.