خودروهای سوخت‌رسان سیار در قم فعال می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم از تشکیل شرکت‌ سوخت‌رسان سیار در کلانشهر قم و ایجاد امکان جدید برای سوخت‌رسانی به شهروندان به صورت تلفنی و اینترنتی خبر داد.

روح‌الله امراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تشکیل شرکت‌های سوخت‌رسان در بسیاری از کلانشهرها، اظهار کرد: این شرکت‌ها امکان جدیدی برای سوخت‌رسانی به شهروندان به صورت تلفنی و اینترنتی ایجاد کرده‌اند و شرکت‌های بخش خصوصی نیز در قم پذیرفته‌اند که برای تثبیت این موضوع در بین مردم شهر نرخ خدمات اندکی را نسبت به دیگر کلانشهرها دریافت کنند.

وی ادامه داد: دستمزد این نوع سوخت‌رسانی در قم و محدوده داخل شهر با مبلغ شش هزار تومان آغاز می‌شود؛ در صورتی که دستمزد خدمات سوخت‌رسانی تا سقف ۱۰ لیتر در برخی از کلانشهرها تا ۱۲ هزار تومان است، این دستمزد برای سوخت رسانی ۱۱ تا ۶۰ لیتر در محدوده داخل شهر حدود ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

عضو شورای شهر قم با توضیح اینکه کمیسیون حمل و نقل مقرر کرد تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت ماهیانه برای بهای خدمات هر خودرو سوخت‌رسان به شرکت تاکسیرانی پرداخت شود، تصریح کرد: این اقدام را انجام می‌دهیم تا آن خودرو بتواند در زمینه سوخت‌رسانی سیار در شهر خدمت‌رسانی کند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای سوخت‌رسان اینترنتی توسط شرکت‌های دانش بنیان برای سوخت‌رسانی سیار طراحی شده‌اند، اضافه کرد: شهرداری موظف است در این زمینه استعلام‌های روزآمد را از شرکت نفت دریافت کند، این اقدام می‌تواند کمک مؤثری در خدمت‌رسانی سریع به شهروندان باشد.

کد خبر 467839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    این کار در شمال تهران هم نتیجه چشمگیری نداد نهایتا این تانکر ها سر چهار راه ها هستند و مشتری زیادی ندارند