۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
حرکتی خاص از آقای خاص!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام که شب گذشته در دور سوم جام حذفی به مصاف مارین رفت، حرکت جالبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا شب گذشته- یکشنبه ۲۱ دی- تیم فوتبال تاتنهام از سری مسابقات دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف تیم مارین رفت و در یک بازی آسان موفق شد حریف خود را با ۵ گل شکست دهد تا به آسانی هرچه تمام تر راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.

۱۶۱ پله، فاصله جایگاه دو تیم تاتنهام و مارین در هرم فوتبال انگلستان بود؛ با این پیش‌زمینه، کسی انتظار نداشت تیم دسته هشتمی اسپرز را در دور سوم جام حذفی غافلگیر کند و شاید حتی همین شکست ۵-صفر نیز، نتیجه‌ای قابل قبول به نظر برسد؛ با این حال، اتفاقاتی که در پی برگزاری این مسابقه رخ داد بار دیگر نشان داد "فوتبال" بی‌دلیل به این جایگاه نرسیده است.

با بدون تماشاگر شدن مسابقات، مارین پیش از این مسابقه بلیت‌هایی ۱۰ پوندی را برای "تماشاگران مجازی" به فروش گذاشت و در حالی که فروش ۶۰۰ بلیت همه ضررهای مارین را جبران می‌کرد ۳۰۶۹۷ بلیت فروخته شد. خریدار یکی از این بلیت‌ها ژوزه مورینیو بود و او اکنون شانس آن را دارد تا در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مارین را در یکی از بازی‌های پیش‌فصل هدایت کند!

اما این پایان کار نبود و به دنبال ممنوع شدن تعویض پیراهن بین بازیکنان (به دلیل کرونا) باشگاه تاتنهام یک ست کامل از لباس‌های روز بازی باشگاه را به مارین اهدا کرد تا آن‌ها، این روز تاریخی را همواره در یاد داشته باشند.

کد خبر 467813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.