قرمزها برد می‌خواهند!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که دیدار حساسی را برابر آبی‌ها در پیش دارند، شاگردان یحیی گل محمدی محکوم به پیروزی در این دیدار هستند در غیر اینصورت حواشی زیادی را بعد از دربی تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر امروز و از ساعت ۳۵/۱۶ به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی استقلال خواهند رفت، سرخ پوشان هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی نداشته‌اند و تلاش می‌کنند بعد از ناکامی‌های سابق پیروزی مهمی را به هوادرانشان تقدیم کنند، نکته جالب توجه نیز رکورد بدون باخت قرمزها در لیگ بیستم است، باید دید سرخ پوشان می‌توانند این رکورد را در دیدار حساس امروز حفظ کنند یا خیر.

لک گلر ثابت قرمزها

حامد لک سنگربان مطمئن پرسپولیس این روزها برخلاف تیمش وضعیت مناسبی را درون دروازه دارد، وی در دیدار گذشته پرسپولیس برابر سپاهان، قرمزها را از شکست نجات داد و کلین شیت کرد، این در حالی است که وی در دیدار برابر با استقلال کار سختی را برابر مهاجمان این تیم دارد.

بازگشت شیری به ترکیب!

محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری و سعید آقایی چهار مدافع قرمزها برابر استقلال هستند، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی، قصد دارد از سیامک نعمتی در خط حمله استفاده کند و دوباره به شیری اعتماد خواهد کرد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در شهرآورد، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، با اینکه جدایی بشار رسن از جمع شاگردان گل محمدی، آن‌ها را با مشکلات زیادی در خط میانی و حمله مواجه کرده است اما کادر فنی این تیم سعی دارد به وسیله سیامک نعمتی ابزار هجومی اش را برابر آبی‌ها تقویت کند.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و باید دید دو مهره سرخ پوشان در خط حمله در مصاف با استقلال چه عملکردی خواهند داشت.

کد خبر 467811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.