صدور پروانه ساختمانی در رودسر ۱۰ درصد رشد داشته است

شهردار رودسر گفت: در ۹ ماهه امسال تعداد ۱۴۶ مورد پروانه ساختمانی توسط شهرداری این شهر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری تعداد ۱۴۶ مورد پروانه ساختمانی با متراژ بیش از ۶۴ هزار متر مربع توسط شهرداری این شهر صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

شهردار رودسر افزود: طی این مدت ۳۳ مورد اصلاحیه و ۵۱ مورد تمدید پروانه نیز صادر شده است.

وی سپس از اجرای کانال دفع و هدایت آب‌های سطحی در راستای تکمیل پروژه آرام راه میدان تا میدان حد فاصل (میدان‌های شهرداری تا طالقانی) خبر داد و گفت: چاه جذبی جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی در کوچه توحید (سرپل شرقی) توسط شهرداری در سال جاری احداث شده است.

زنده دل ادامه داد: زیرسازی و آسفالت کوچه باران در خیابان شهدای گمنام و سالاری در خیابان فلسطین به اتمام رسیده و آسفالت خیابان شهدا لکه گیری شده است.

شهردار رودسر به اجرای عملیات سنگ‌چینی جهت تثبیت دیواره‌های جانبی پل کلکاسرا اشاره کرد و افزود: چراغ‌های روشنایی معابر سطح شهر تعویض و نوسازی شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 467810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.