استقلال با نادری برابر پرسپولیس!

آبی پوشان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس خواهند رفت. آبی‌ها تلاش خواهند کرد روند رو به رشد خود در هفته‌های اخیر را حفظ و مدار پیروزی هایشان ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در بازی معوقه از هفته هشتم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۳۵/۱۶ در نود و چهارمین شهرآورد پایتخت به مصاف پرسپولیس می‌رود، شاگردان فکری در حالی به مصاف حریف می‌روند که در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی دارند و برای تداوم پیروزی‌ها تلاش می‌کنند اولین باخت پرسپولیس را در این فصل رقم بزنند و اردوی حریف را بهم بریزند!

مظاهری پای ثابت دروازه آبی‌ها

با توجه به عملکرد خوب مظاهری درون دروازه آبی‌ها، وی کاندیدای اصلی حضور درون دروازه استقلال است، نقش بسزای وی در پیروزی‌های سابق آبی‌ها نشان از این دارد که مظاهری مورد اعتماد کادر فنی است و برای اولین بار دربی را تجربه خواهد کرد.

بازگشت نادری به ترکیب

عارف غلامی و حسین مرادمند مدافعان ثابت محمود فکری هستند که وی رضایت نسبی از آن‌ها دارد، به نظر می‌رسد احمد موسوی نیز همچنان در دفاع راست مورد استفاده قرار بگیرد، از نکات جالب این دیدار بازگشت محمد نادری به دفاع چپ استقلال است تا وی انگیزه‌های بالایی برای تقابل با تیم سابق خود داشته باشد.

مهدی پور در خط میانی آبی‌ها

در خط میانی، مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود و برخلاف شایعاتی که در خصوص مهدی پور به گوش می‌رسید، وی در ترکیب استقلال فیکس خواهد بود، گفتنی است آرش رضاوند و وریا غفوری در سمت چپ و راست خط میانی به میدان خواهند رفت.

دیاباته همچنان نیمکت نشین

به نظر می‌رسد محمود فکری ترجیح می‌دهد با دو مهاجم برابر پرسپولیس بازی کند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی دو مهاجم آبی پوشان در شهرآورد پایتخت خواهند بود، شیخ دیاباته نیز می‌تواند برگ برنده کادر فنی در نیمه دوم باشد که به بازی آمده و کار را برای مدافعان پرسپولیس سخت خواهد کرد.

کد خبر 467807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.