آغاز طرح تخفیف عوارض شهری مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از آغاز طرح تخفیف پایان سال بهای خدمات و عوارض شهرداری مشهد به منظور حمایت از فضای کسب و کار و صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص مجوز افزایش سطح تخفیف برای پرداخت‌های نقدی مودیان شهرداری، اظهار کرد: از بازه زمانی ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن ماه تمامی پرداخت‌های نقدی بهای خدمات و شهرداری مشهد مشمول ۲۴ درصد تخفیف خواهد شد.

وی ادامه داد: این تخفیفات شامل بدهی‌های جاری و معوق مربوط به عوارض صدور پروانه و پایان کار ساختمانی و همچنین عوارض توسعه خطوط قطار شهری است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با بیان برخی دیگر از جزئیات این طرح، افزود: همچنین به دلیل پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مودیان، غیر از تخفیفات فوق، شهرداری برای پرداخت عوارض خودروهای فعال در مشهد، بهای خدمات پسماند و آتش نشانی مندرج در قبوض نوسازی و عمران شهری و در نهایت عوارض کسب و پیشه به مودیانی که فیش پرداختی را از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری مشهد دریافت کرده و آن را طی ۲۲ دی تا ۱۰ اسفندماه از طریق این سامانه پرداخت کنند، ۲۴ درصد مبلغ فیش را به عنوان جایزه به آنها اعطا می‌کند.

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: سامانه پرداخت الکترونیکی شهرداری مشهد به آدرس avarez.mashhad.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و از این طریق امکان پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و نکات و سوالات احتمالی خود را طرح کنند.

کد خبر 467754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.