سقوط مرد جوان در چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات مرد جوانی که در چاهک آسانسور سقوط کرده بود در سپاهان‌شهر خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سقوط یک مرد جوان در چاهک آسانسور در سپاهان‌شهر، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۳ به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کم‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و آتش نشانان در اسرع وقت فرد گرفتار شده در چاهک آسانسور را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: جوان ۳۵ ساله با آسیب جدی به گردن و نخاع تحویل نیروهای اورژانس شد، حادثه مورد فوتی نداشته و محل حادثه ایمن‌سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه آسانسورها در ساختمان‌های نیمه‌ساز باید حفاظ داشته باشد، افزود: هر نوع پرتگاهی از جمله چاهک آسانسور، تراس‌ها، راه‌پله‌ها باید دارای حفاظ و چراغ برای روشنایی در شب باشد. اطفال به تنهایی وارد آسانسور نشوند، از آسانسورهای استاندارد در ساختمان‌ها استفاده شود.

کاوه آهنگران خاطرنشان کرد: افرادی که در آسانسور گرفتار می‌شوند، خونسردی خود را حفظ کنند و با ۱۲۵ تماس بگیرند، گاهی افراد فکر می‌کنند اگر در آسانسور گرفتار شوند، با کمبود اکسیژن روبه‌رو خواهند شد، اما در واقع فرد گرفتار در آسانسور با کمبود اکسیژن مواجه نخواهد شد.

کد خبر 467718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.