سونی بلندگوهای بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد

شرکت سونی اخیرا از دو بلندگوی بی سیم خود به نام‌های SRS-RA5000 و SRS-RA3000 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو بلندگوی بی‌سیم جدید سونی به گونه‌ای طراحی شده است که صدا را به صورت ۳۶۰ درجه از محیط اطراف پخش می‌کند. این دو اسپیکر کیفیت صدای فوق العاده‌ای دارند و حسی شبیه به پخش موسیقی زنده را در شنونده القا می‌کنند.

بلندگوی بی سیم SRS-RA5000 گران‌تر و پیشرفته‌تر است. این محصول دارای سه بلندگوی آپ فایرینگ جهت هدایت صدا به سمت بالا، سه اسپیکر در دیواره و یک ووفر داخلی است و از پخش صدا با کیفیت بالا (High-resolution) پشتیبانی می‌کند. این مدل بلندگو به گونه‌ای طراحی شده است که بدون توجه به موقعیت مکانی آن در محیط بسته، قادر است صدا را به صورت یکنواخت پخش کند. صدای اسپیکر SRS-RA5000 به صورت دستی و با فشردن و نگه داشتن یک دکمه کالیبره می‌شود.

بلندگوی SRS-RA3000 کوچک‌تر و ارزان‌تر بوده و دارای دو تیوتر، دو بلندگوی پسیو و یک درایور فول رنج است. درایور فول رنج یا باند فول رنج می‌تواند از تمام رنج‌های فرکانسی پشتیبانی کند. از آنجایی که این محصول دارای پوشش ضد رطوبت بوده، قابل استفاده در مکان‌هایی مانند آشپزخانه و حمام است، در حالی که بلندگوی SRS-RA5000 به این ویژگی مجهز نیست. علاوه بر این اسپیکر بی سیم SRS-RA3000 به صورت خودکار خود را کالیبره می‌کند.

هر دو اسپیکر ذکر شده از اتصالات بلوتوث و وای فای بهره مند است و از دستیار صوتی Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می‌کنند. البته نمی‌توان این بلندگوها را جزو محصولات هوشمند در نظر گرفت، زیرا قابلیت اتصال به وسایل هوشمند موجود در منزل را ندارند. دو اسپیکر بی سیم SRS-RA5000 و SRS-RA3000 به ترتیب با قیمت ۵۰۰ و ۲۸۰ یورو در ماه فوریه سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 467709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.