برای برد به اصفهان آمده بودیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برای برد به اصفهان آمده بودیم چراکه به بازیکنانمان ایمان داریم، گفت: در بازی امروز با توجه به شرایط تیم فولاد تعویض‌های اجباری باعث شد تیم به لاک دفاعی فرو برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مهدی هاشمی نسب امروز_یکشنبه _۲۱ دی ماه ۹۹ پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم، تیم سپاهان از بازیکنان پر مهره‌ای برخوردار است. بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول می‌توانستیم، کار را تمام کنیم اما در نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی نکردیم.

وی ادامه داد: از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم و تلاش می‌کنیم در روزهای آینده این مشکلات را بر طرف کنیم؛ نداشتن تمرکز و بدشانسی مهاجمان ما باعث شد گل‌های بیشتری را به ثمر نرسانیم، به روزهای خوب فولاد نزدیک می‌شویم و قطعاً به زودی شاهد بازگشت این تیم به شرایط خوب خود هستیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازی مستقیم سپاهان در نیمه دوم باعث شد بازیکنان ما خسته شوند زیرا در نبردهای هوایی تیم سپاهان برتر و از بازیکنان قد بلندتری برخوردار بود.

وی با بیان اینکه برای برد به اصفهان آمده بودیم چراکه به بازیکنانمان ایمان داریم، گفت: در بازی امروز با توجه به شرایط تیم فولاد تعویض‌های اجباری باعث شد تیم به لاک دفاعی فرو برود.

هاشمی نسب اضافه کرد: در مورد نیمکت فولاد باید کمتر صحبت شود زیرا تیم‌های بزرگ‌تری نیز صحبت‌ها و اعتراضات بیشتری را انجام می‌دهند، هر بازی ناظر دارد و باید برخوردار مناسب شود تا چنین رویدادهایی پیش نیاید.

کد خبر 467703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.