سپاهان یک- فولاد یک / هدیه یک امتیازی نویدکیا به نکونام

تیم فوتبال سپاهان در روزی که چندان بازی خوبی را به نمایش نگذاشت در خانه برابر فولاد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: محمدرضا حسینی (دقیقه ۳۹)- آیاندا پاتوسی (دقیقه ۹) برای فولاد

اخطار: محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۷) از سپاهان- محمد قاسمی نژاد (دقیقه ۲۵)، محمد آبشک (دقیقه ۷۵)، محمد میری (دقیقه ۷۶) از فولاد

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن (۷۰- علی مصلح)، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر (۷۰- جلال علیمحمدی)، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری (۶۰- کی‌روس استنلی) و سجاد شهباززاده (۶۰- محمد محبی)

مربی: محرم نویدکیا

فولاد: محسن فروزان، موسی کولیبالی، وحید حیدریه (۵۵ مهران درخشان مهر (۶۶- مهران موسوی))، عارف آغاسی، صالح حردانی، محمد میری، محمد آبشک (۸۰- زبیر نیک نفس)، آیاندا پاتوسی (۶۶- ساسان انصاری)، محمد قاسمی نژاد، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پری را

سرمربی: جواد نکونام

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر دو تیم مدعی سپاهان و فولاد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌رفتند. سپاهان در این دیدار بر خلاف دیدارهای قبلی خانگی بازی را خوب آغاز نکرد و این فولاد بود که با استفاده از ضعف دفاعی سپاهان موفق شد زودتر به گل برسد و قبل از دقیقه ۱۰ پیش بیفتد.

سپاهان که چندان امیدوارکننده بازی نمی‌کرد در ادامه برای جبران گل خورده تلاش کرد و در اواخر نیمه نخست روی حرکت انفرادی حسینی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهان بازی را خوب شروع کرد اما فولاد با مدیریت خوبی که روی بازی داشت اجازه موقعیت سازی به سپاهان نداد. در ادامه با تعویض‌های دو تیم بازی به نفع فولاد چرخید و این تیم به همان چیزی که می‌خواست یعنی تساوی در نقش جهان رسید.

سپاهان با تساوی در این دیدار دو امتیاز را از دست داد تا فرصت صعود به رده‌های بالایی جدول را از دست بدهد هرچند همین یک امتیاز نیز سپاهان را به رده سوم جدول رساند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۹- فولاد) - روی یک همکاری و نفوذ احمدزاده از سمت راست محوطه جریمه سپاهان توپ به پاتوسی رسید تا او با یک ضربه مطمئن دروازه نیازمند را به راحتی باز کند.

۱-۱ (دقیقه ۳۵- سپاهان) - محمدرضا حسینی با حرکت پا به توپ به درون محوطه جریمه فولاد با یک ضربه زمینی دقیقی دروازه فولاد را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۴- حرکت پاتوسی از سمت راست محوطه جریمه سپاهان با ضربه خطرناک او همراه شد که نیازمند با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۳- ارسال بلند خلعتبری به درون محوطه جریمه فولاد در چند قدمی دروازه با پاس گولسیانی جلوی پای مهدی‌زاده افتاد اما در کمال تعجب مهدی‌زاده از دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۴۴- روی ریباند یک ضربه کرنر، ضربه محکم خطرناک آبشک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳- توپ در محوطه جریمه فولاد به رفیعی رسید و او با پاس در عرض حسینی را صاحب توپ کرد اما ضربه خطرناک حسینی را فروزان با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۴- ارسال اسماعیلی فر در تیر دوم با ضربه سر گولسیانی همراه شد اما توپ به طرز خطرناکی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱- ارسال نورافکن از سمت چپ با ضربه حسینی همراه شد اما توپ پس از برخورد به مدافعان به کی‌روس رسید و ضربه آرام او در اختیار فروزان قرار گرفت.

اتفاق ویژه:

سپاهان برای اولین بار در فصل جاری در خانه گل اول را دریافت کرد و دقایقی از حریف عقب بود.

بهترین بازیکن:

محسن فروزان و محمدرضا حسینی خوب‌های دو تیم در این دیدار بودند.

کد خبر 467698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.