۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
لبخند فوتبال به گریزمان

بازیکن فرانسوی بارسلونا از روزهای بد خود در این تیم فاصله گرفته و روند مثبتی را در بازی های اخیر به ثبت رسانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از به ثمر رساندن دو گل دیگر برای بارسلونا، به نظر می‌رسد که این روزها آنتوان گریزمان بازیکن فرانسوی تیم بارسلونا بالاخره احساس بهتری نسبت به عملکردش در بارسا پیدا کرده و نفس راحتی کشیده است.

وی در خصوص بهبود عملکردش در رقابت‌های اخیر گفت: قبلاً به نظر می‌رسید که توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند و نمی‌توانستم آن طور که باید عمل کنم اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط تغییر کرده است. به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم و موفق شدیم با بازی خوب خود پیروز میدان شویم.

گریزمان در خصوص شرایط بارسلونا در جدول و عقب ماندن این تیم از کورس قهرمانی اظهار کرد: نیاز داریم که در هر مسابقه پیروز شویم و باید به کسب تمام سه امتیازها فکر کنیم. همین روند خوب را باید در بازی‌های بعدی هم حفظ کنیم تا شانس خود را برای ماندن در رقابت قهرمانی افزایش دهیم.

بارسلونا موفق شد شب گذشته با دو گل از گریزمان و مسی با نتیجه ۴-۰ از سد حریف خود یعنی خرانادا عبور کند تا اجازه ندهد فاصله‌اش با اتلتیکو مادرید در صدر جدول بیشتر شوند. بارسا در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول لالیگا قرار دارد.

کد خبر 467679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.