ساکت: سردار سلیمانی الگوی ورزشکاران است

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سردیس قهرمان ملی کشور را که الگوی همه قهرمانان ورزشی، سیاسی و اجتماعی است را در ورزشگاه نقش جهان برای همیشه قرار خواهد داد تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمد رضا ساکت _ امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه _ در آئین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد مبارکه و رونمایی از تندیس سردار سلیمانی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، اظهار کرد: اینجا ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان است، مکانی که مردم انتظار زیادی برای افتتاح آن کشیدند. با تلاش شرکت فولاد مبارکه بزرگترین ورزشگاه مسقف به جامعه ورزش کشور معرفی شد و این حرکت به حوزه ورزش شرکت فولاد مبارکه کمک بزرگی کرد.

وی ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سردیس قهرمان ملی کشور را که الگو همه قهرمانان ورزشی، سیاسی و اجتماعی است را در این ورزشگاه برای همیشه قرار خواهد داد تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان افزود: از همه مسئولین کشور و استان تشکر می‌کنم و امیدوارم بیشتر شاهد اجرای چنین برنامه‌هایی باشیم. مدال افتخار صنعتی و رشد فولاد مبارکه به عنوان نماد و سپاس به کارگران این شرکت تقدیم خواهد شد.

تولید جدید فولاد روی نفت گاز تأثیر دارد

همچنین حمیدرضا عظیمیان در این آئین گفت: سالگرد افتتاح فولاد مبارکه را تبریک می‌گویم، شرکت‌های زیادی زیر نظر شرکت فولاد مبارکه کار می‌کنند. این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است و یک بنگاه اقتصادی و فرهنگی است که به وظایف خود واقف است.

وی ادامه داد: اسلپ جدیدی دیروز در فولاد مبارکه تولید شد که این اتفاق در یک تلاش زیاد و با تجهیزات داخلی صورت گرفت، این تولید روی نفت و گاز تأثیرگذار است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اضافه کرد: شرکت ما بسیار هوشیارانه عمل کرده و اکنون شاهد عملکرد خوب آن هستیم. در دو سال گذشته به بیشتر مقامات اعلام کردیم که ما نقصی در بخش ورزشی داریم و این نقص نبود مکان مناسب المپیکی است. امروز از سردیس شخصیتی رونمایی می‌کنیم که حفظ استقلال و امنیت کشور برایش مهم بود و در همین راستا ما باید جایگاه کشور را بر اساس اهداف و آرمان‌های این شهید بالا ببریم.

عظیمیان تصریح کرد: پروژه‌های ورزشی زیادی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است اما هنوز نتوانسته‌ایم المپیکی را ارائه کنیم تا بتوانیم مفیدتر ظاهر شویم. اگر تمام مساحت اطراف ورزشگاه در اختیار ما قرار بگیرد مجموعه ورزشی المپیک را خواهیم ساخت تا ورزشکاران کشور بتوانند در این مکان به مسابقه بپردازند. امیدوارم این خواسته من از طرف مسئولین قبول شود تا ارزش‌های اسلامی و ملی را بهبود ببخشیم.

کد خبر 467656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.