مشهدی‌ها به استقبال بهار ۱۴۰۰ می‌روند

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از اجرای طرح گلکاری ویژه در میدان فجر و نورپردازی های متنوع در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در این منطقه خبر داد.

مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های فضای سبز خدمات شهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های احداث فضای سبز این منطقه از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و با توجه به تأکیدات صورت گرفته، مقرر شد برنامه‌های استقبال از بهار و زیباسازی این منطقه به صورت ویژه‌ای پیگیری شود.

وی افزود: اجرای المان قاب اسلیمی، المان نیمکت سبز و استقرار گل جای‌های ویژه، بخشی از برنامه‌های این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای رفع برخی معضلات منطقه، نظیر آبگرفتگی برخی معابر در پی بارش نزولات آسمانی، طی سال‌جاری در این منطقه اقدامات بسیار خوبی شده است.

وی تصریح کرد: با حفر چاه‌های جذبی و احداث کانال‌های مختلف تلاش شده تا مشکلات ناشی از آبگرفتگی حین بارش در این منطقه به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

وی گفت: رفع نقص آذین‌بندی‌ها و نورپردازی‌های منطقه، برخورد جدی با تخلیه نخاله و برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح‌های نورپردازی ویژه در استقبال از بهار ۱۴۰۰ نیز پیگیری خواهد شد.

کد خبر 467654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.