۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
مهلت ثبت ‌نام مسکن‌ ملی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ملی در مرحله چهارم ثبت‌نام که در ٢٢ استان کشور در حال انجام است فقط تا پنج‌شنبه این هفته فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده روز یکشنبه اظهار کرد: مرحله نخست ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آن‌ها اراضی جدید احصاء شده است تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

وی افزود: این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده در تعدادی از شهرهای واقع در ۲۲ استان کشور از جمله (ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان، خراسان جنوبی و هرمزگان) برنامه‌ریزی شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: متقاضیان این شهرها از تاریخ بازگشایی سامانه که ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه (١٨ دی‌ماه) بود، ثبت‌نام را شروع کردند و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (٢٥ دی‌ماه) فرصت دارند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت نامر اقدام کنند.

محمودزاده اضافه کرد: با توجه به محدودیت تأمین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاء شده از بین متقاضیان تأیید شده انتخاب خواهند شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 467653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.