نوروزی: تخت فولاد به محور گردشگری مذهبی و فرهنگی تبدیل شده است

شهردار اصفهان گفت: در منطقه شش شهرداری علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگی همچون مرکز همایش‌های بین‌المللی، سالن اجتماعات گلستان شهدا و پل‌های شهید کشوری، پروژه‌های ریزدانه نیز در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی مجموعه تخت فولاد اظهار کرد: برنامه _هر یکشنبه، یک افتتاح_ شعار نیست، زیرا هر هفته شاهد افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در مناطق و سازمان‌های شهرداری با حضور مسئولان و متولیان هستیم.

وی از فعالیت‌های مدیر مجموعه تخت فولاد قدردانی کرد و گفت: ایجاد محور گردشگری مذهبی و فرهنگی در مجموعه تخت فولاد ضروری بود که در این راستا مسیرهای خوبی احداث شده است، در واقع در نظر داشتیم شهروندان علاوه بر اینکه از فضای معنوی این مجموعه بهره‌مند می‌شوند به تفریح نیز بپردازند.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه تخت فولاد به محل گردشگری تبدیل شده است، تصریح کرد: تداوم فعالیت‌های عمرانی و خدماتی، این مجموعه را برجسته‌تر از قبل خواهد کرد؛ سال آینده در این نقطه از شهر علاوه بر ساماندهی مشاغل، ورزشگاهی نیز احداث خواهد شد تا این مجموعه به آرمان‌های خود دست یابد.

نوروزی با بیان اینکه تکمیل نورپردازی تکایا و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز مجموعه تخت فولاد در دستور کار است، گفت: به زودی مسیرهای خاکی تخت فولاد سنگفرش شده و ورزشگاه آن تکمیل می‌شود تا مردمی که سال‌ها در رنج و عذاب در این محدوده زندگی می‌کردند از زیست سالم برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه شش شهرداری علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگی همچون مرکز همایش‌های بین‌المللی، سالن اجتماعات گلستان شهدا و پل‌های شهید کشوری، پروژه‌های ریزدانه نیز در حال اجرا است که امیدواریم با همت مردم تمام آرزوها در این محله محقق شود.

کد خبر 467612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.