استمرار هوای نفسگیر اصفهان تا ۲۴ دی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از استمرار آلودگی شدید هوا تا چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: با ورود موج ناپایدار به استان از روز پنجشنبه، کیفیت هوا در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان بهبود خواهد یافت.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از استمرار سکون جوی در استان اصفهان تا پایان هفته خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود و بر این اساس کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی ساعات ناسالم برای عموم خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت آلودگی شدید هوا تا روز چهارشنبه در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد یافت، افزود: بررسی الگوهای هواشناسی حاکی است که از روز پنجشنبه ناپایداری‌های جوی و وزش باد در سطح استان خواهیم داشت و بهبود کیفیت هوا از روز جمعه دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات صبح فردا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

سیدان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 467592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.