برکت خبر داد: پیش‌بینی ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تخت فولاد در سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: بودجه مجموعه تخت فولاد در سال جاری ۲۰ میلیارد تومان است و برای سال ۱۴۰۰ نیز ۳۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا برکت امروز _یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹_ در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های مجموعه تخت فولاد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌هایی که در مجموعه تخت فولاد اجرا شده است طی ۳۰ سال گذشته بی نظیر یا کم نظیر بوده است؛ در واقع اعتبارات در نظر گرفته شده در بودجه، تحولات عظیمی را در این نقطه از شهر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبارات جاری و عمرانی پروژه‌های تخت فولاد با منطقه شش شهرداری است، تصریح کرد: خیابان لسان الارض (پشت مجموعه گلستان شهدا) سال‌های زیادی بلاتکلیف مانده بود، اما اکنون گلوگاه‌های ترافیکی آن در حال بازگشایی است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: پارکینگ لسان الارض تا پایان سال جاری در صورت آزادسازی شش پلاک باقی مانده، تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه تخت فولاد در دنیا بی نظیر است، گفت: با انجام این اقدامات، طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ می‌تواند بازخورد خوبی داشته باشد و به نوعی گردشگری خاصی به شرط تمام شدن شرایط کرونایی ایجاد خواهد شد.

برکت با بیان اینکه در سال ۹۶ بودجه تخصیص یافته برای انجام پروژه‌های مجموعه تخت فولاد سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: بودجه این مجموعه در سال جاری به ۲۰ میلیارد تومان رسیده و برای این مجموعه در سال آینده ۳۲ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی تخت فولاد را قطب گردشگری اصفهان دانست و افزود: این مجموعه نقطه‌ای از تحولات گردشگری ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

کد خبر 467590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.